2012. június 12., kedd

2007. június 12.

5 éve is kedd volt. Kánikulás kedd, bár akkor ebből nem sokat éreztem. A kórház téglafalai vastagok. Éhes voltam. Baromira. Akkor már 6 napja csak vizet ittam.
Unatkozni nem volt időm, mert elég sok elfoglaltságot találtak ki nekem aznapra, lévén, hogy másnap műtenek. Félisten sebészemnek nem nagyon tetszett a lelet, amit hoztam egy másik kórházból. Ezt akarta megerősíteni, ezért elzavart mindenhová.
Először is menjek le a magasföldszintre, várnak az ultrahangon. 
Ott érdekes dolgok történtek. Egy orvos várt, tette a dolgát, készítette az ultrahangot. Gyanúsan sokáig. Odaszólt a számítógépnél lebzselő kollégának, hogy nézzen már rá kicsit az uh monitorra. Nézte. Hümmögött. Majd telefonált és odahívott egy újabb orvost. Hárman nézték a monitort és hümmögtek. Dezsavű érzés, mint a Pillangókisasszony c. operában a hümmögő kórus.
Aztán megköszönték a részvételem és menjek vissza az ágyamba.
Egy idő után megjelent vészjósló arccal a Félisten sebész, gondolom értesült a hümmögő kórusról és felkért, hogy fáradjak le ct vizsgálatra, miután megittam két liter mentolos borzalmat. Első ct vizsgálatom, féltem is kellőképpen.
No, ez is megtörtént. Ismét jött vészjósló arccal a Félisten, hogy kellene még egy kis röntgenféle, máris menjek vele. Néztem rá szenvedően, hogy elég volt a kínzásból, többet nem bírok ki. Hát persze, hogy átvert... ez nem lesz kínzás, ez egyszerű röntgenféle.
No... hát erről talán nem is szeretnék bővebben írni, ez valami iszonyat volt.
Viszont.... ahogy lekászálódtam a vizsgálóágyról, a sebész várt és közölte az ítéletet. Ott akkor megszédültem és megcsapott a halál szele. Sebész leültetett, lenyomta a fejem, ami roppant jól esett, kértem még egyet belőle :)
Majd feltámolyogtam a szobába és elkezdtem végiggondolni az életem. Felhívtam a férjet, aki közölte, hogy a kurvaéletbe és picsába....  nem tudom ez minek szólt, az aggódása jele vagy az, hogy neki ebből bonyodalma lesz.
Roland is írt, hogy mi van, visszaírtam, hogy kezdjen lemondani rólam végleg.
Sebész is megjelent, vázolta a lehetőségeket. Műtét csúszik egy napot, elgondolkodik, hogy is lehetne kiszedni ezt a két különböző daganatot. Egy ilyen már volt a praxisában, egy idős úr... meg is halt. De nem ez miatt, hanem elütötte egy motor :) 
Utána egy óra bőgést engedélyeztem, épp a végére futott be Ágnes barátnőm, aztán jött morcos férj is. Látogatás végére úgy ahogy összeszedtem magam, és lesz ami lesz alapon kezdtem átgondolni a dolgaimat.
Lackó írt Amerikából. Megrendült ő is és kérdezte, hogy mit tehetne értem? Humorérzékem már kezdett visszatérni, mert visszaírtam, hogy gyűjtse a nyálát, ezt teheti (baromi jól csókolt) :)
Ez történt 5 éve 2007. június 12-én, kedden.

Nincsenek megjegyzések: