2012. május 4., péntek

Always remember..

Az előző bejegyzéshez: fickó megvolt, nem rohant el, sőőőőt... :)  
Nevezzük Gazdásznak.  Kedves volt, figyelmes, rózsával várt. Nocsak, nocsak... első randin már egy szál rózsa? :)  Kellemes séta a tűsarkúmban a macskaköveken, persze fogta a kezem és folyton csókolózni akart. 
Nincs nekem semmi kifogásom a csók ellen, de eddig kevés pasival akadtam össze, aki igazán tudott finoman csókolni. Most meg zavart, hogy rászáradt a nyál a fél arcomra :)
No, már meg is van a kifogás Gazdász ellen :)
Oké, oké... nem írom le, adok még neki lehetőséget. Hátha más lesz.
 
Nőnek lenni jó! Főleg férfi mellett jó. Volt pár férfi az életemben, tartósabbak, röpkébbek. Nem mindegyik mellett lehettem nő. Főleg a tartósak mellett nem. Két házasságom volt. Egyik sem tekintett igazán NŐnek. Csak tartozéka voltam a lakásnak, a háztartásnak.
A második házasságban meg én voltam, aki megoldja, elintézi, beszerzi, megcsinálja. NŐ nem lehettem. Pedig nagyon akartam, megtettem érte mindent.
A legjobb éveimet mégis most élem, "öreglányként". Felszabadult vagyok, nincs aki leszólja a magassarkú szexis cipőimet, nincs aki szólna a színes körmökért, és kritizálná a ruhákat. De van aki megdicsérje, van, akit elbűvöl és szájat tát :) 
Bár ezek csak pillanatnyi örömök, de több a semminél.
 
Na, mit is akartam ma írni? Egyáltalán nem ezeket, de ez lett belőle.
Kép nálam, rögtön a bejáratnál, hogy jövet, menet ezt lássam :)
Fáradt vagyok már napok óta, hetek óta, hónapok óta.  

Nincsenek megjegyzések: