2012. április 23., hétfő

Még mindig...

Még mindig lelkesedés van.  Ma meg is gyanúsítottam, hogy nem dolgozik, mert egész nap nekem írogat. Aztán még otthonról is. Lefekvésig :)
Szerda délben meg jön kocsival, elvisz ebédelni, visszavisz. Mert már nagyon kíváncsi és izgatott.
Katicát ma megkérdeztem, hogy tud-e egy gyors plasztikai sebészt, aki két nap alatt átalakít, nyom nélkül. Ő mosolyt ajánlott. Jó sokat. Ez olcsó és szépít is. 
Lehet... csak nem engem, én már öreg vagyok ehhez.
Meg nagyon hülye... :) 

Szerintem szerdán délben alig várja majd a fickó, hogy lenyelje az ebédet és gyorsan kirakjon az irodám előtt. :)
Kedves volt, én választhattam éttermet, igaz a helyet - kerületet - ő javasolta.
No, majd meglátjuk. 

Tényleg nem tud senki egy gyors plasztikát? :))

Nincsenek megjegyzések: