2012. január 19., csütörtök

Csütörtöki rendezgetős

Két napja a talpamon állok :) Valami miatt most erős vagyok, megtaláltam a biztonságot úgy érzem.  Pedig nem állnak jobban a dolgaim, mint korábban.
Talán az, hogy már picit mindig világosabb van délutánonként, már nem koromsötétben indulok haza, na ez is lehet az oka.
Ma néztem meg pontosabban, hogy mi is az a szép épület a buszmegálló mögött. Régies villa, hatalmas ablakok, óriás csillár, sok autó... hát a Mexikói Követség épülete. De egy szál rendőr sem áll előtte. Vagy ez már nem szokás? Két utcával lejjebb a Holland Követség van, de ott már az utca sarkán fabódé áll, és benne fakabát :) Néha.
Vagy a mexikóiakat nem kell annyira őrizni, nem balhés nemzet?  A fene tudja... mindenesetre kitartóan néztem be az ablakán - elment a busz az orrom előtt és még az eső is esett - hátha valami eredeti mexikói szappanopera játszódik bent. De nem :) Csak fényár.
Egyre jobban viszket a tenyerem a lakberendezésre, annyira tenni kellene valamit itthon, csak kerülgetem a kupacokat. De az erőm most kimerül az új iroda berendezésében. Már szinte minden szoba rendben van, csak a sajátom nem. Mert arra már nem jut időm. Ma a tárgyalóban huzigáltuk a szekrényeket kisfőnökkel. Ma már végleges lett azt hiszem, mert többféle verzió már nincs. Már minden volt mindenhol :)
Gellérthegy a hátam mögött nem büfé.... hétfőn átrendezem, hogy telibe lássam. Vagy bejön... vagy nem. Több verzió már itt sincs nincs.
Esti panoráma az ablakomból

Nincsenek megjegyzések: