2012. január 18., szerda

Csapongások

Csaponganak a gondolataim össze-vissza.
Sok minden foglalkoztat, kusza most minden.
Új iroda szokatlan, hátam mögött a Gellérthegy meg a pálmaágas nőci. Szép időben. Rossz időben a hópelyhek vannak. Fejem búbjától a talpamig. Üveg az egyik fal. Asztalom úgy állítottam be, hogy a hátam mögött vannak ezek a szépségek. A jutalom az, hogy hátranézhetek néha :)
Viszont örömmel konstatáltam 10 perce, hogy van Filmmúzeum csatornánk. Igaz, most éppen semmi érdekes nem megy benne, de jó pár éve, mikor utoljára volt, akkor a cseh filmek szezonját éltük. Imádtam. Igaz, akkor minden más volt.
Szombat délután totál sötétbe borult a kölök szobája. Nem tudtam, hogy mi a baj, a falban égnek ismét a régi vezetékek vagy mifene. Villanyszerelő kedden 5ezerért kiderítette, hogy a csillár elektronikája a rossz. Hurrá. Ma megvettük a kölökkel az újat. Nem volt egyszerű, mert hamar nyűgös lett és utálta a felfelé nézést és a fények villogását. De szerintem jót vettünk, igazi pasis. Igaz, kétszer annyiba került, mint amennyit szántam rá. Most majd vissza kell vennem a költségvetésből, majd az én diétámon lespórolom. 
Hét szűk esztendő, hogy rohadjon meg exférjem a macája oldalán (ráadásul még nem is ex).
Ja!! Hozsanna, ma van a maca névnapja. Isten éltesse? Egy francokat... dögöljön, ahol van. Illetve csak azokat kívánom neki, amiket ő nekem :)
Szóval van csillár, van Filmmúzeum, van dögös irodám, van egy isteni kölköm, hát mi kell még? :)
Hétvégén kenyeret sütök, rozskenyeret. Rákaptunk a kolbász zabálásra esténként a kölökkel. Az meg frissen sült kenyérrel az igazi.
Nyulam, ragyog a kenyérsütő, tényleg használni kell már végre! :) Örülnél nekem :)
Nekem is örülnöm kell magamnak :)
Jut eszembe...  a combjaim belső felén több ütésnyom van. Vagy kiszívta valaki? A fene sem emlékszik már :) lényeg, hogy most éppen a sárgulós időszakában van.
Veszteségek: eltűnt a vitalitásom, rugalmasságom. Ideje lenne keresni egy új konditermet a közelben. Jön a tavasz és dagadt vagyok :)
Viszont orchidea fronton már megint elragadtattam magam, nem tudok nekik ellenállni.
Ha már virág, most éppen már megint virág ügyben kreatívkodom.  Most éppen párnát varrok sok-sok virággal. Sugárzó sárgát. Vagy kéket akarok? De lehet, hogy nőcis rózsaszín lesz a végén.
9 óra, és én már álmos vagyok.... irány az ágyam. Ilyen sem sokszor van, általában ébren várom a holnapot.

Jó éjt :)


Nincsenek megjegyzések: