2011. szeptember 12., hétfő

Őszies

Jön az ősz, ilyenkor felerősödik bennem a kreativitás. Hétvégén már kértem árajánlatot Louis Philippe karosszékemre, csak a szék vázra egyelőre még, de erősen gondolkodom, hogy kárpitozást nem kérek, csak rugózást meg háttámlát. A kárpitozást én szeretném megcsinálni :) 

Fehér alapon szürke rózsás Ikea Rosmarie a tervem egyelőre. A fehér az mindenhez passzol, a visszafogott szürke rózsaminta meg nőies is.
Aztán ki tudja.. lehet, hogy jövő héten már más lesz a szerelmem a textilek terén :)
Annyi minden színű, mintájú anyagot el tudok képzelni LajosFülöpre. Eléggé eklektikus a stílusom :)
De azt is megtehetem, hogy minden évben áthúzom másra, miért is ne? :)


A következő terv szintén textil. Idén nyáron Hollandiában, Delftben láttam egy kis kávézó teraszán - valójában nem is terasz volt, hanem az utca, járda - egy fából ácsolt sima kis kanapéfélét és rajta párnákat. Mintha zsákvászonból lettek volna, natúr, természetes színűek. Szürke, bézs, törtfehér. Rajtuk feliratok. Kopottak, frissek, vízszintesek, függőlegesek. Elfelejtettem lefotózni, de a fejemben itt van :) 
Drága gyerekkori barátom ilyesmivel foglalkozik, tehát már a sablonjaim is megvannak, négyféle felirattal. Anyagot már vettem, már csak textilfesték kell, némi szabadidő a varráshoz, és türelem a festéshez. Igazi, őszi színek, átalakul a nappali. 

Ezek után a konyha jön, ott is vannak terveim. Kissé túlságosan dominál a fa és a natúr bézs szín, de a kedvenc kiwizöldem valahogy be fogom csempészni. Terveim vannak, de még a fejemben zsong, nem letisztult.
De azért némi kis apróságot megvalósítok. Bár helyem nincs túl sok, sokkal több mindent kipakolnék, de ezt megcsinálom. Fadobozok, natúr lenanyag bélés, kis szalag, festék, rajzolás és vidáman mosolyognak rám a dobozkák. 

Ezeket szeretném az ősz folyamán első körben megvalósítani.
Tervem még van ezer.... és arra nincs ötletem, hogy a sok-sok cipősdobozom, cipőkkel teli, hol is tároljam? :)

Talán a sütőben kellene, mint Carrie Bradshaw-nak? :)


3 megjegyzés:

CSEN írta...

A sütőben kevés hely van drágám, talán a lapossarkú papucsainkra elég lesz. Másra úgysem kell használni, úgy szép a tűzhely, ha új, vagy újszerű :-) picsás megjegyzésem olvashattátok.

Kreatív konyha írta...

A harmadik képen lévő tárolók nagyon tetszenek!

Blue írta...

Csen igazad van, a sütőben mégsem olyan jó :(
Ráadásul én használom is. Fűtés előtti időszakban lakásmelegítésre, egyéb más esetekben sütésre :)

* * *

A tárolók nekem is kedvenceim, ha sikerül sajátot gyártanom, megmutatom!!! :)