2011. szeptember 16., péntek

Vonzás szabályai

BFlow avagy Brendon Flowers.
Azt hiszem a VH1-en láttam a klipjét a közepétől. Fogalmam sem volt, hogy wtf, de volt benne valami fiatal Falco-s... az meg már nem lehet rossz.
Only the young. Ha meg már megfogott egy pillanatra is, akkor én olyan vagyok, hogy utánajárok és ebben élek egy ideig :)
Aztán rátaláltam a lemezborítójára: Flamingo a címe a lemezének.
Nem tudom ki találta ki neki ezt a környezetet, de ütős. Nekem meg szerelembe esős :)
Iszonyat jó pasi, és antik fotel, no meg egy gyönyörűséges kis íróasztalkaféle. Röpködött is a szemem BFlow és az asztal között. No, most mit nézzek? Vonzó a pasi, de az asztal is. A színvilága tökéletes a képnek.
Kellene.... a pasi az asztalával együtt. Van valami esendően pimasz az arcában... no, most került sutba Ville Valo.

Brendon Flowers: Flamingo
Jut eszembe... még mindig nincs kárpitosom.... help!!

2 megjegyzés:

Kreatív konyha írta...

Szék is szép, az asztalka is. A pasi is. Nekem is Falco jutott eszembe, sőt először azt hittem ő az, bár ebben a szépfiúban kicsit több olaszos/spanyolos van.... Gyönyörködni mindenesetre jó lesz....
mármint a bútorok :))))

Blue írta...

Egyetértek ! :)