2011. szeptember 10., szombat

Kreatív Konyha és a hűtőleolvasztás

Nem vagyok egy gasztroblogger, bár sütni-főzni szeretek. Néha :) Ha időm és kedvem is van.
Nagyon jó recepteket találok az internet oldalain, rendszerint ki is nyomtatom, szépen elteszem... aztán majd lesz valami :) Általában elfelejtem, ha nem csinálom meg azonnal.
Ma reggel döbbentem rá, hogy pár napja nem jól csuktam be a fagyasztószekrény ajtaját. Minden jég és hó :) Pedig még csak szeptember van.
Néztem, hogy hogy tudom szétszortírozni a dolgokat, mi fér be a másik hűtő fagyasztórészébe, mi a hűtőtáskába és mi az, amit azonnal meg kell csinálnom.
Sajnos a leveles tésztának már nem jutott sehol sem hely és itt jött Kreatív Konyha blogger társam és zseniális receptje múlt hétről.
Leveles tésztás pogácsa túrókrémmel.
Jelentem, pont olyan, ahogy leírta, az íze meg csodás ! :) Nem babrás dolog, nem kell hozzá sok összetevő, hamar kész.
Túrókrémes leveles tésztás pogácsaféle
Köszönet neked érte ! :)

1 megjegyzés:

Kreatív konyha írta...

Jaj de kedves vagy!!!! Örülök, hogy megcsináltad, és hogy ízlett! A fotó is jó lett!