2011. július 23., szombat

Kárpitos teleregény, vége felé...

...  és ha nem lenne szombat, és nem lenne este 7 óra, azon nyomban kapnám magam, és elmennék rövidáru boltokba.
Meeeert..... - fanfárok!! - Mária Lujza elkészült. 
De a tanulópénz megvolt, a következőt már profibban csinálom. Mert ugye mindenhol azt mondták, olvastam, hangoztatták, hogy tessék szabásmintát csinálni a kárpitozandó területről, de gondoltam... mit nekem.. ezer darabot kiszabtam, megvarrtam, van szemmértékem.
Megkínlódtam vele, anyáztam, tépődött az anyag magától, túl nagy a szára a tűzőkapocsnak, nem ment teljes másfélcentisen be a fába, kalapáltam, gombostűztem és most vigyorgok.
Oké... tudom, kell a zsinór, ez így még nem teljes.
De Mária Lujza új ruhát kapott :)
Mária Lujza szombat este 7-kor
(Akik eddig még nem nagyon ismertek,  vagy olvastak azoknak egy kis történelem: Az utóbbi két évben barokk szék mániás lettem, felvásároltam már jó pár darabot. Persze nem a puccos szalondarabokat, azokat nem tudom megfizetni.  Vagyok annyira dilis, hogy mindegyik darabnak nevet is adok. Persze stílusos. Ez a kis kerek hálószobafotelem a Mária Lujza. )

Nincsenek megjegyzések: