2011. július 23., szombat

Kárpitos folytatásos teleregény

Teleregény lesz ebből a kárpitos témából már látom előre :)
Vagy csinált magad kisokos :)
No, hát akkor folytassuk. Reggel felautóztam a Praktikerbe. Ami veszélyes dolog, mert ugyan csak tűzőgépkapocsért mentem, de tudtam, hogy jó lesz a Corolla ezerliteres csomagtartója :) Tűzőgépkapocs megvan, 1060 darabot tűzhetek most. Hétvégére csak elég lesz :)

Már készen vannak a kis könyöklő részek is. Persze ez még nem látványos, hiszen a tűzéseket még le kell kalapálgatnom simára, és jön majd a dísz zsinór. Amit most nem kaptam, egy szaténszalaggal néztem meg, hogy milyen is lesz.
De most már kétségek gyötörnek. Nem lenne jobb, ha a bútor fája fekete lenne? Mennyire passzol ez az antikolt fehér a kárpithoz? Viszont ha fekete lesz.. nem passzol a hálószobához.
Na, most ti jöttök. Szavazzatok, hogy milyen legyen a fa. Vagy maradjon :)
Mária Lujza másnap délben
Egy dolog jutott most eszembe. Szex és New York, Charlotte York és az ő szerelme a kopasz ügyvéd. Charlotte összes idegszála megfeszült és sikoltani készült, amikor kopasz szerelme pucér fenékkel készült ráülni a fehér bútoraira. Charlotte még azt is felajánlotta, hogy hoz újságot, és tegye a pucér segge alá :)))
Na, én nem hinném, hogy újságért rohannék.... a bútor van értem, meg a pucér seggekért. Nem? :))

Nincsenek megjegyzések: