2011. július 25., hétfő

Just a perfect day...

Nehéz ébredés reggel. Negyedkor felkelek  - mondom magamban.  De negyed8-kor még mindig csukva a szemem. Még öt perc - mondom magamban. De még öt perc múlva se vagyok képes. Csak a fél8-as hírek után. Mint aki semmit sem aludt úgy érzem magam. Idő az október végi - konstatálom az ablakon kinézve. Kibaszottul nem érdekel... azért is rózsaszínt veszek fel. Sőt!! A rózsaszín-fehér pöttyös esernyőm viszem. Hátha ez a szemét idő meggondolja magát és napernyőnek használhatom :) Nem gondolta meg magát.
Gizával találkoztam ma délben. Ez jó volt. Istenien néz ki, a mosolya mindig felvillanyoz. Ráadásul megismerkedtem Giza révén Géza bácsival, aki kétszer is kezet csókolt. Géza bácsi 93 éves, de olyan huncut kék szeme van. Villog, ahogy Gizára néz :)
Udvariasan lenyolcvanéveseztem. De tényleg... nem néz ki többnek :) Ráadásul színész a kisöreg.
Ebédelni sem volt kedvem. Csak aludni. Csen hiányzott, mától szabadságon van.
Nyulam sem túl aktív, de ő neki most szerintem felmentése van :))
Katicával álltuk a sarat.
Hazafelé megvettem a sokszáz méter bútorkárpitszegélyt. Megcsinálni nem volt kedvem.
Vacsora a maradék pizza tegnapról. 
Hajfestés - kedvenc világos rézvörösöm nincs a polcokon - most éppen bézs szőke. Hááát... volt már jobb is. De egyáltalán nem bézs szőke lettem :)
Dan Clifford doktor visszatért a Holby kórházba, mindig is bírtam, pedig iszonyatranda, de mégis sármos. Tudja ez a BBC, hogy kit kell bedobni.
R-Truth tag-team meccset vív éppen. Társa The Miz. Velük szemben köcsög A.Riley és Cena.
The Miz meg fogja szívni... pedig isteni pasi... hozhatná a papucsát... ha lenne neki, elviselném, ha itt nyüzsögne körülöttem. Pankrátorok... nem egyszerű csapat. Utálom őket rendesen, kivéve Mizt. Ilyen kék szemeket még sose láttam :)

Amalgámtöméses gyűrűm készítője még nem jelentkezett.
Dagadt vagyok, nem szeretem magam, és holnap még csak kedd.

Mondhatnám: just a perfect day.... de nem mondom, mert nem volt az.
ehh... jöhetne már a nyaralás. Már agyamra ment ez az év eddig.

http://www.youtube.com/watch?v=WJpQJWpVJds

Nincsenek megjegyzések: