2011. július 26., kedd

eight

... eight. Pont ez esik középre, látványosan. figyeltem azért arra, hogy a betűk és feliratok szépen olvashatóak, láthatóak legyenek. One... ez többször is szerepel, kedvencem a U2-tól a One.

Na, de mindegy. Elment a kedvem az egész kárpitosditól. Illetve már nincs akkora lelkesedésem. Jó, tudom, nem vagyok egy szupermester, sem lakberendező, sem tökéletes.
De azért az nagyot ütött, hogy megkaptam, hogy ez egy rozzant trabant ülés, betűtésztás pólóhuzattal.
Francba. Erős vagyok. Erősnek kell lennem és nem szabad felvennem ezeket a cinikus baromságokat. 
De nem. Nem vagyok erős. Törékeny a lelkem és rendkívül sebezhető. Még mindig. Illetve most főleg az.

Azt hiszem nem teszem többet itt közzé a munkáimat. Tudom.. a kritikát viselni kell.
Gyöngyöt a disznók elé.... 
Oké, lehet, hogy tényleg ócska munkát végeztem, de valahogy fáj ez az ítélet rettentően.  Nem vártam egy baráttól.

Utolsó kép a rozzant ülésről a betűtésztás vacakkal rajta. Ilyen lenne, ha befejezném a szegélyezést.




Hazajöttem, ránéztem és sírva fakadtam. 
Nem vagyok tökéletes. Sosem voltam. De talán nem is akarok. Én a rozzant olcsó trabantülés kategória vagyok.
Sírok azóta is.

Két órával később: már nem sírok. Minek. Megszokhattam volna a rúgásokat. 
De ettől még nem szeretem most jobban Mária Lujzát.

10 megjegyzés:

Kataklizma írta...

Mennyémá' a lófaszt trabantülés.
Szerintem kurvajó lett és aki ezt mondta valószínűleg a pinát se tudja megkülönböztetni a fasztól.
vagy csak cukkolni akart. Szard le.

Blue írta...

Katicám! Valószínűleg igaza van. A törékeny önbizalmam most oda, és már folytatni se nagyon akarom az egészet. Kár, mert a dísz zsinór most kidobott pénz lett.

Kataklizma írta...

Taláninkább ideje volna megválgogatnod hogy kire hallgatsz és kire nem...
Ha te neki hiszel akkor küld el a széket nekem :) Én imádnám :))))))

Lehet hogy a barátod, de ehhez nem ért az hótziher.

CSEN írta...

Kedves B


lófaszaseggedbe. Csen

Blue írta...

Drágáim! Köszönöm az együttérzést. Meg a lófaszt is :)

CSEN írta...

utóirat: a széket nekem is elküldheted híres a szépérzékem :-)
de előtte légyszíves fejezd be mert a kézügyességem nem az.

előre is köszönöm: csen

Fehérnyúl írta...

Székre én is igényt tartok, csak nem tudom, hogy hányadik vagyok az utódlási sorrendben. :):):)

Komolyan. Tudom mit érzel...

Blue írta...

Köszönöm lányok!!

B.

Fehérnyúl írta...

Mi leszünk, ha nem is vigasztal...

http://www.youtube.com/watch?v=FTkr4mqxSaw&NR=1

Blue írta...

De vigasztal :)

(bár tudom... csak a fotelemre hajtotok) :)))))