2011. május 1., vasárnap

Jegyzetek

Egy nőnek mindig van feljegyeznivalója. Notesze, telefonregisztere, határidőnaplója is.
Én ma döbbentem rá, hogy kissé több is van a kelleténél.

A Lány gyöngy fülbevalóval tavaly nyári beszerzés. A Mauritshuis Múzeum shopjában vettem, mert részint kell valami Hágából, amit közelemben tudhatok és mindig látok, részint pedig a lány miatt. Ebben különböző méretű post-it lapok vannak.A Burberry is nagy kedvenc, már csak a minta miatt, hiszen ez a minta is szerelem. Belül kockás, mindenféle aprósággal tele, címek, helyek, időpontok. A nagyméretűt Visegrádon találtam a palotajátékok kirakodóvásárán. Jack Vettriano festményei találhatók belül is. Szeretem a mágneses záródását. Ez határidőnapló.           A cipős jegyzettömb. Lili Marlentől kaptam születésnapomra. A piros inStyle az újság melléklete volt. A vércukorszintem mérési eredményeit jegyzem ide. A sötétkék bőr Saturn gyűrűs notesz is régi társam már. Évente veszek bele pótlást, és örökké tartani fog. Remélem. A kisvirágost Laurától kaptam. Megszámozta az első 60 oldalt. 1-20-ig karácsonyi listát kellett volna írnom (sajnos nem tettem), 21-40-ig karácsonyi kívánságokat (ezt se tettem, mert én már nem kívántam semmit), 41-60-ig pedig újévi fogadalmakat kellett volna feljegyeznem. Nem fogadtam meg semmit se. A piros csíkost Katicától kaptam. Szeretem, mert olyan élénk és vidám. 
A fekete meg... karácsonyra kaptam magamtól. Egy Paperblanks. Mirror jewel a fantázianeve. Valóban gyémántos, domboros a csillogó dísze az elején és a gerincén. Ő az, aki mindennap velem van a táskámban. Fontos telefonszámokkal, címekkel (mert mindig van valaki, akinek kell valaki más címe, leggyakrabban Ildiét szokták kérni a csajok).

Noteszhalmozó lennék? Szerintem nem. Na, gyerünk csajok, ki vele, kinek hány notesze, határidőnaplója vagy csak kedvenc jegyzetfüzetkéje van?


Nincsenek megjegyzések: