2011. május 6., péntek

Breaking

Hány százalék az esélye annak, hogy akit reggel látsz a buszon, bámulod a napszemüveged mögül, epekedsz utána, az jó pár órával később este, ugyanabban a kocsmában iszogat két asztallal arrébb, ahol te?

Megtörtént :))

Ha Fehérnyúllal vagy, kapaszkodj, mert pörögnek az események és hihetetlen dolgok történnek veled.

Bár... ha két Fehérnyúllal lettem volna, talán még a pasi is oda mert volna jönni, vagy legalábbis valami jelét adja, hogy igenis felismert, hogy engem bámult reggel a buszon.

C'est la vie :) 

8 megjegyzés:

Andrea írta...

Hát....a Nyúlra mindig lehet számítani.
Ha a mindenféle budai úrilányok kimozdulnak,....ott'eksön van :):):)
amoha. A bristoli. De most már csak lucernai. És nem úrilány. De van nekem is napszencsim. Majd jól begyakorlok vele. ;)

Fehérnyúl írta...

Éreztem én, hogy az Unicum gyáros kabátomba kellett volna mennem. Az valahogy mindig fokozza a hatékonyságot. :):):)

Blue írta...

Hatékonykodjunk akkor, legyen már valami! :)

Fehérnyúl írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Fehérnyúl írta...

Ma is elcsesztem. A magától kapott biedermeier kabátomban mentem. Az unikumgyáros egy oroszkrém tortáért megbocsájt azt mondta.

Blue írta...

Fehérorosz-krémért! :)

Fehérnyúl írta...

Istenem, csak ne érezném azokat a moszkva parti éjszakákat a véremben :):):)

Blue írta...

Jó lesz egy sima újbudai éjszakai is :)