2011. május 7., szombat

Saturday live

Ilyenkor bezzeg kipattan a szemem reggel hétkor. Fél nyolcig még félálom és nyolcig fetrengés. Nem mintha gond lenne, hogy fel kell kelnem, tennivaló van bőven. Fél 9-kor már vígan morog a mosógép én meg próbálom az erkélykertemet nyári állapotába hoz. A falazúrozás kész, már csak egy alapos takarítás, deszkák lepakolása, virágok elrendezése. 80 %-osan már rendben vagyok. Mire a gyerek felébred, túl vagyok a napi minimum 20 levelem elolvasásán, az érdektelenek törlésén és a fontosak megválaszolásán.

Reggeli, taktikai megbeszélés. Tesco. 
Örömmel tölt el, hogy meglátszik a gyereken a nevelésem :) Tesco bejáratánál mindig kettéválunk. Ő elmegy ásványvizeket és nehéz árukat bepakolni, addig nekem jogom van a rongyosztályt átnézni gyorsan. Általában mindig ő végez hamarabb. Most is szokás szerint belém hajtott a kosárral, mikor éppen egy cuki mediterrán színű nyári ruhát nézegettem. Pontosabban kettőt. Egy kék-lila kockásat és egy narancs-lila kockásat. Mielőtt még bármit is szólt volna gyorsan megkérdeztem, hogy melyik állna jobban. (mert ugye egy rendes anyának fejlesztenie kell a gyereke divatérzékét is!). A kék-lilát öregasszonyosnak ítélte, a másikkal elégedett volt, és gyorsan közölte, hogy 50 %-os cserepesvirág kiárusítás van, felhívná a figyelmem, hogy vegyek egy cseréppel amilyen nekem tetszik, és az ő fizeti, tőle kapom.
Ilyenkor a szokásos másfél méteremnél legalább 6 centivel magasabb vagyok a büszkeségtől. Basszameg... nem csinálhatom én ezt olyan rosszul, ha ez a gyerek ilyen jófej az anyjához. (aki meg azt mondta, hogy rossz anya vagyok, az menjen a francba)

Itthon gyors ebéd, rapid gyros sok zöldséggel és holland shoarma fűszerrel. Még van egy kevés, de kellene menni és betárazni ismét egy évre. 
Ebéd után pici pihenés, majd gyerek el Rákoskeresztúrra a Kerület meccsére. Én kivételesen le lettem rázva (mégse olyan jófej?), mert évfolyamtársai laknak ott, és velük ment. Pont ilyen meccsekről maradok ki, amikor 0:5-re nyert a csapat  (Hajrá Kerület!!!) :)

De legalább volt lehetőségem itthon bejutni a szobájába (sőt, még engedélyt is kaptam!) és egy nagytakarítási hadműveletet végrehajthattam :) Tejóég.... itt még halott németkatona is lenne, ha nagyon keresném:)
A nagy pakolás közepette hívott Pista, sőt háromszor is. Ő is háziasszonykodott otthon, akkor meg már miért ne cseréljünk recepteket :) Bár ő estére még vasalást is betervezett :)
(Anikót csókoltatja!!!) Én meg húslevest főztem éppen :)
Pista hangja mindig megnyugtat. Mellesleg kellemes orgánuma van, lebasz ha éppen kell, és érdekes: tőle is elfogadom (de azon meg pirulok, ha azt bizonygatja, hogy  picsajónő vagyok). Egyébként egyre több embertől fogadom el a lecseszést sértődés nélkül. Fejlődőképes vagyok? :)
Már holnap ebédelni akart vinni, de a vasárnap a Kisgyereké. Kirándulást terveztünk egyik kedvenc helyemre (Csen!! Ott áztattál lábat tavaly, amikor Zebegénybe mentünk, emlékszel?)

Na, szóval jó kis tevékeny nap után vagyok. Lehet, hogy a tegnapi White Russian volt rám ilyen jó hatással? Vagy a kacér ücsörgés a bárszéken? :)) Hiányzott már ez... többször kellene eljárnom ilyen helyekre.
Még 6,5  perc.. meghallgatom ismét (ma már negyedszer)  LaTour Blue-ját és elmegyek az ágyba olvasni.
(Mellesleg meg agyonrágom a körmeim Nyúlért izgulva) :)

Na, aludjatok :)

6 megjegyzés:

Fehérnyúl írta...

A továbbiakban is nagyon szívesen leszek bármikor a kísérője bárszékes, kacérkodós helyekre.

(Női szemmel is, picsajónő vagy :):):))

Blue írta...

Legyek mégis leszbikus? :)

Fehérnyúl írta...

Nézzük meg, mit tud az unikumgyáros, majd utána nyilatkozok. :):):)

Blue írta...

Reméltem, hogy már tudod, hogy mit tud :)

Fehérnyúl írta...

Az nem publikus, még magácskának sem :):):)

Blue írta...

Nem is a részletek érdekelnek, hanem a mosoly az arcodon :)