2011. május 6., péntek

Rövid románc

Péntek reggel van.  Orvos után vagyok, ráérősen félig üres busszal utazom. Ülőhely van bőven. Süt a nap, élvezem szingliségem, ma még az orvos is megdicsért, hogy nagyon csinos vagyok. Hajam frissen mosva, a napfényben ragyog a ginger :) Bézs kord miniszoknya, fekete kiskabátka, Hermesreplika táska. Nagyon trendinek érzem magam. 


Leült velem szemben a fickó. Napszemüveg mögül alaposan feltérképeztem. Sötétkék zakó, halványkék ing, ugyanolyan bézs kordnadrág, mint a szoknyám színe. Térdén laptoptáska, arcán aligkeretes vékony szemüveg. Szemöldöke vastag, szája érzéki, haja dús. Olyan Mr.Big fazon a szemöldöke miatt. Az érzéki száján elidőz a tekintetem. Rámpillantgat ő is párszor, simán csekkolom a napszemüveg mögül. Néz ki az ablakon, de ugyanannyit néz rám.
Hogyan adjam tudomásul neki, hogy én is nézem. Fejem oldalra billentem, pici mosoly, ami az erős napsütés miatt talán hunyorgásos grimasznak is minősülhetne.. 

Elhagytuk a Kolosy teret és egyre jobban izgat a fickó. Nincs gyűrűje. Ami mondjuk nem ad elegendő támpontot, mert Sóhergeci sem hordta az övét, mikor elkezdett félrekefélni. Szeretem a zakós, finom inges fickókat. Ezt is. Szép a szája, annyira odanyúlnék és végigsimogatnám. Szerintem nagyon meglepődne :)) 
A Komjády uszodánál már azon drukkolok, hogy ne szálljon le a Margit hídnál. Ne!!! Kellenek ezek a pillantásai, ahogy lopva rámnézeget.
Margit híd.... a busz lassít. Fickó elkapja a tekintetét az ablaktól és hosszasan rám néz... talán nekem is fel kellene állnom és leszállnom? Busz beáll a megállóba, fickó feláll, egy félfordulattal rám tekint és leszáll.

Ennyi volt a péntek reggeli románc a Pacsirtamező utcától a Margit hídig.

Nincsenek megjegyzések: