2011. április 4., hétfő

Tavasziak

Tavasszal erősebbek a fények, és tisztábban látszik minden körülöttem. Pl. az is, hogy kifolynak a sálak a szekrényből. Meg egyébként is, mit keres március végén ezer db sapka és minimum 8 pár kesztyű még az előszobában. 
Tavasz van, rendrakás. Első körben kb. 100 db könyvet levittem a pincébe (vaj nem volt, nem csipegettem. Fejemen se!). Aztán nekiestem az előszobafogasnak, télikabátok szekrénybe vagy a tisztítóba, sálak-kesztyűk-sapkák dobozokba, majd irány a szekrény teteje. Jééé..... ilyenkor látom, hogy van hova ülni az előszobában cipőt húzni, és nem kell féllábon idétlenkedni :) A cipős szekrény teteje igen kiváló hely ! Mi a fenének nekem ezermillió sál? Jó, persze, meg tudom magyarázni. Mind más színű, és mindhez van sapkám vagy kesztyűm, vagy táskám vagy csizmám. Na, ugye, hogy kell? :)
A téli cipőkkel már nem voltam ilyen szerencsés. Azok még egy kisebbfajta hegyhez hasonító kupacban várják a válogatást, tisztogatást, dobozolást.
.... és ha már téli cipő, akkor örömmel tudatom, hogy a Corolláról is lekerült a téli gumi, fent van már a szép csillogó felnis nyári szandálja.  Valószínűleg utoljára vittem el ehhez a szerelőhöz, pofátlanul magas árat kér érte, de cserébe 4 fiú ugrál körbe és végzi a dolgát.
Úgy jártunk, hogy gyereket kizökkentettem a nyugalmából, mert ő általában előre tervez. A gumist is. Kb. jövő hétre. De adódott szombat késő délután egy időpont és én rögtön ráugrottam. Nem volt osztatlan sikerem vele, de kisgyerek morogva felcipelte a felnis gumikat. Miközben tömködtük a csomagtartóba, a gyerek fülelt, hogy a gumiszerelő csavarhúzó hangját hallja. Igaza volt!!!
A parkoló végében egy kisbusz állt, mobil kerékcserélő. 
Sajnos időpontjuk nem volt aznapra meg a közeljövőre, de ha már betuszkoltuk a kerekeket a kocsiba, elmentünk a foglalt időpontra.
Corolla kapott még egy mosást is ajándékba, elvégre itt a tavasz.

Már csak a sok-sok pár csizmámmal kellene valamit kezdenem :) 
Kellene nekem egy jó nagy gardrób szoba.

.... meg még a Big Ben is. Lánccal ! :)

Nincsenek megjegyzések: