2011. március 16., szerda

The Miz

...avagy Mike Mizanin. Ez a 30 éves fickó a csúcsok csúcsa. Ő az, akiért még  Jack Braningről is lemondtam. (J.B. az EastEnders szépfiúja)
Lássuk, ki is ő. Mike pankrátor Amerikában. Igen, igen... én is húztam a szám erre bő féléve. Sőt, ha a tévében a csatornakeresgélés közben ilyenre akadtam, azonnal és gyorsan, bele sem nézve továbbléptettem. Miféle baromság ez? Megrendezett bohóc show, idétlen macskanacis, festett hajú fickókkal. Nekem a pankrációról rögtön Hogan ugrott be. Ő meg... hát nem igazán ideál.
De Miz..... Miz a király ! Ahogyan ő is ezt ordítja a mikrofonba: I'm awesome (igen, tudom... ez nem királyt jelent, de így fordítják mindenhol)
Miz első felbukkanásakor még idegesített. Egy tenyérbemászó képű, piros kofferes kis bohóc. Aztán ráéreztem az ízére. Világoskék szeme elvarázsolt és a kigyúrt teste... hm.... ne is ragozzuk :)
A fiam kapott rá az egészre. Ő tehet mindenről :) 
De már oda jutottunk, hogy hétfőnként a legkedvencebb EastEndersemet is passzolom a BBC-n, mert jön a pankráció.
Számos kedvencünk van már, mindegyiket másért szeretjük, de abban egyetértünk, hogy ennyi hülyét egy rakáson régen láttunk. Röhögésre mindig van ok. Szeretjük, ahogy szerepet játszanak, ahogy véresen komolyan veszik szinte.... aztán meg mégse :)
Mindig történik valami, mini drámák vannak, kirúgások, lelki terrorizálás, öltözői jelenetek. Tényleg jobb, mint egy mexikói szappanopera.
Apropó... mexikói.... , ha megjelenik Alberto Del Rio, az felér mindennel. Ez az úriember ugyanis kizárólag a legmárkásabb autókkal tud megérkezni az arénában a ringig. Mondjuk hülyén is néz ki, amikor aranyszínű bugyijában és fehér selyemsálban kiszáll és megy verekedni.
 Del Rio sem vetekszik Mizzel. Hiszen nem választottam én rossz kedvencet... Miz a WWE bajnoka immár 5 hónapja.
Van benne valami, ha még a kedvenc sorozataimat is lecseréltem rá.
Nem véletlenül ordibálja, hogy ő awesome! Céltudatos, akaratos kis bohóc. De ha ő awesome.... akkor én miért ne?

Tehát:

I'm awesome too!
Még én is lehetek bohóc ! :)

Nincsenek megjegyzések: