2011. március 17., csütörtök

Ébredezünk?

Itt a tavasz. Visszavonhatatlanul. Miből jutottam erre a következtetésre?
Fehérnyúlból ! Neki a húsvét a karácsony. Ez jó kis képzavar, de mi tudjuk, hogy miért is van ez :)
Mellesleg igaza van, bár a havas meghitt családi karácsony is szép. Már akinek van családja. Mármint közeli és igazi és szerető meg egyebek.
Már én is utálom a karácsonyt. Valójában... sosem szerettem. Hiába is akartam, sosem tudtam megteremteni azt a hangulatot, amit elképzeltem. Még a régmúlt időkben, megboldogult kislánykoromban sem volt sosem olyan, amilyenről ábrándoztam. Akkoriban azt gondoltam, hogy majd ha felnőtt leszek, akkor olyan lesz, amilyennek én szeretném.  Az egy másik téma, hogy miért nem lett igazán olyan sosem.... de most nem erről akartam írni.
Most a tavaszról és Fehérnyúlról.
Tehát Nyulam felébredt a kikelettel együtt, már party menüt tervez, és indul Zebegény-szezon! :)
Szeretettel köszöntelek Gyöngyi (nem, ez még nem a születésnapi!), az új tavasz kezdetén ! :)
Reméljük, akarjuk, hogy ez most jobb legyen! Egyre jobb!!

2 megjegyzés:

Fehérnyúl írta...

:):):)

Nyúl már nagyon szeretne mágikus tintahalat ölelgetni :):):)

(Gondoltam, ha ide is írom, akkor előbb teljesül.)

Fehérnyúl írta...

Hogy ezt a bejegyzést hogy szeretem még mindig... Köszönöm.