2011. március 11., péntek

A méretekről

A méret a lényeg. Ez valóban így van :) Nem mindig jó ám a kicsi, hiába hangoztatjuk. Én is ezt mondogattam: jó lesz nekem az a kicsi is. Elvégre ketten vagyunk, minek olyan nagy. Mármint mosogatógép. De négy és fél hónap mosogatógéppel való együttélés után rájöttem, hogy egy nagy francokat. Kell az a nagy :) Még hogy nem tudjuk telepakolni gyorsan, meg, hogy 9 teríték? 
Vagy az is lehet, hogy már túlságosan elkényelmesedtünk, nem áztatom kezem mosogatóvízben, a mosogatógépre meg komoly várólista van az edényeknél :) Most is kimaradt a lasagne-s cserépedény és a WMF serpenyő. A fene se fogja áztatgatni, röpke, 150 perc múlva mehet be a második kör :)
Kicsi az a 9 teríték. Pedig így soknak hangzik. Ketten vagyunk a fiammal, 9 terítéket hány nap alatt szedünk össze? Elárulom: akár két nap alatt is :) Lusták vagyunk. Minden pohár italt más pohárból iszunk újabban. Mert élvezzük, hogy Bosch mos (bosmos) :)
A dolgok szépséghibája csak az, hogy egyszerre nem mehet minden házi kedvencem: a mosogatógép, a mosógép, a porszívó, a vasaló, a villanysütő. Mivel pár éve villanyóra cserekor még rosszak voltak a falban a vezetékeink és nem akartunk olyan órát, ami látszólag mindent elbír, de a falban meg szépen minden elég. Tehát maradt a kicsi villanyóra és a sok nagy teljesítményű új cuccom.
Már napok óta gondolkozom, hogy ebben a nagy new life-ban mennyi mindent valósítottam meg. Gondoltam, hogy itt szépen leírogatom és újra tudok örülni mindennek. De lehet, hogy kérkedésnek tűnne, attól meg távol vagyok.
De azért majd szépen összeírogatom, mert szerintem az utóbbi másfél év alatt annyi mindent véghezvittem, mint az azt megelőző 10 évben sem.
Jó visszagondolni az elmúlt történésekre, amik örömöt okoztak.

Szóval: aki még mosogatógép vásárlás előtt áll, annak ajánlom: minél nagyobbat!!!! :) Mert a nagy okoz igazi örömöt :) (bár ez a kicsi gép viszont csinosabb) 


Nincsenek megjegyzések: