2011. március 12., szombat

Malacom van

A család malaca ! Annak idején huszonéve amikor megvettük ex-férjemmel, még cserépszíne volt. Olyan igazán unalmas cserépszíne. Ki is dekoráltuk alaposan fehér irodai javítófestékkel. Sőt kapott egy pink színű kakastaréjt is az aktuális tollseprőmből. Olyan igazi punk malac volt. Persze rajta volt a tulajdonosai neve is: Ágnes + Attila malackája. Pénzt szerintem nem igazán gyűjtöttünk benne. Nem is nagyon volt mit :)
Múltak az idők, malac egyre jobban kiszorult a lakásból, már nem volt funkciója. A felirat sem volt helytálló, mert egy jó ideje bizony már nem létezett olyan, hogy Ágnes+Attila. Hiába együtt éltünk, sok értelme már nem volt. Pár éve, egy ablakfestési hullám alkalmával befestettem a malacot fehérre. Mivel maradt még ki festék,  meg ráadásul ki kellett élnem a festési vágyam is... szóval fehér malac lett belőle. Ex görbe szemmel nézte, hogy eltűntek a feliratok és megjegyezte: "Ha ezt én csináltam volna, biztos megsértődnél". Ezt mondjuk nem értettem. Hiszen ő volt, aki már évek óta csalt és undok volt itthon, szóval pont neki nem volt joga ilyesmit mondani, hogy eltüntettem a nevét. Igaz, nem csak az övét, az enyémet is. Mondjuk azt is rosszul tűrte, amikor nyitott házasságot emlegetett és én meg hirtelen felindulásból az összes szobában találó fotóját kivettem a képkeretekből. Ezt sem értem, hogy miért sértette :)
Szóval a malac fehér. Vigyázza az erkélyt, és galád módon nem kergeti el a betolakodó galambokat. 
Fehér, mint az újrakezdés szimbóluma. Pedig akkor még nem is sejtettem.... :)


Nincsenek megjegyzések: