2010. december 25., szombat

Terveim

Azért terveim ismét vannak a jövő évre vonatkozóan.  Legalábbis a karácsonyi díszítéssel kapcsolatban. Idén már egész kis konyhatündér voltam mézeskalács vonatkozásában. Kolleganő meglepett egy angyalszárny alakú süteménykiszúróval. Amit persze a csésze szélére kell akasztani és szárnyakat ad.... vágyaidnak :)
Ezt muszáj megmutatnom!! Bár a képen még nem a díszített van, de már komoly előrelépést tettem a mézeskalács rajzolgatás terén is.




Na, de visszatérve a terveimre. Találtam két fantasztikus, extra darabot. A pattogatott kukoricás nem használható vajon az év más szakában? Annyira nem karácsonyias, inkább nyáron tudnám elképzelni. Lehet nyári adventet is tartani?




Jövőre korábban indul a mézeskalácssütés, főleg ha találok hozzá ilyen formát!!




Nyár óta - hála Mr. Rose-nak - rákaptam a boriszogatásra. Nem űzöm napi szinten és csakis rozé fan vagyok egyelőre, szóval nem is tudom, hogy hány év kellene, hogy megcsinálhassam a konyha falára a következő darabot. 
Vagy esetleg lehetne kérni a borissza barátaimtól, hogy a dugóikat adják nekem ? : )
Az összes közül ez utóbbit szeretném a legjobban megcsinálni. Tehát felkérek mindenkit a dugóik átadására !!  :)
Hálásan köszönöm  :))

Nincsenek megjegyzések: