2010. december 25., szombat

Adventi koszorú

Egész évben komplett elképzeléseim vannak az adventi koszorúmról. Milyen legyen? Modern mindenképpen. Ne hullós fenyős. Valami extra.
Idén is elhatároztam persze. Csupa piros csipkebogyós legyen. De idén ismét kifutottam az időből és az anyagi lehetőségeimből.  Egy hét késéssel állt össze a cucc. Gabó tálja lett az alap, amit születésnapomra kaptam tőle. Szeretem ezt a tálat, mindenhez jól használható, ráadásul szép struktúrájú.  Teleszórtam a tálat Amohától tavaly kapott termésekkel. Már csak 4 Tesco gyertya kellett hozzá. Nem volt igazán nagy választék, már-már görbült lefelé a szám, de azért csak megtaláltam ezt a bézs-lila kombinációt. Angyalkák korábbi ajándékok.
Idén olcsó lett az adventi koszorú, viszont ha ránézek, rögtön eszembe jutnak a kedves barátaim.


.... akiknek ezúton kívánok szép ünnepet!!!



Nincsenek megjegyzések: