2010. december 29., szerda

Teaidő

...avagy títájm, ahogy az angolok mondják. Érdekes, hogy mostanában nálunk is reneszánszát éli a teázás. Régen teát csak akkor ittunk, ha betegek voltunk vagy én pl. kislánykoromban a reggelihez kaptam egy bögre teát. De, hogy csak a teázás kedvéért, ízéért, szépségéért teázzunk, na ez régen nem volt divat.
Most már lépten nyomon nyílnak a tea szaküzletek igazi különlegességekkel.
Ez a karácsony is most három teáról szól. Két hete találtam meg a kedvenc British Store-omban a Twinnings-nak azt a keverékét, ami vadcseresznye és fahéj. Ez már a mennyország :)
Aztán jött Nyulam saját készítésű gyümölcsteával. Szeretem a precízségét, hogy a kis karácsonyi címkére még azt is ráírja, hogy mennyi vízbe mennyit tegyek :)
Ma jött el főzés közben az a pillanat, hogy bekapcsoltam a vízforralót, bontottam a szépséges kis zacskót és az előírt egy evőkanál keveréket hozzáadtam a forróvízhez.


Mennyei finom!! Nyulam, te leszel a beszállítóm gyümölcstea ügyben :)


Hálásan köszönöm! Nagyon ízlik :)





A harmadik karácsonyi teáról legközelebb. Egyelőre még ezt élvezem :)

2 megjegyzés:

Fehérnyúl írta...

Drága Blue! Köszönöm...

Öröm neked mindig ajándékot adni.

Blue írta...

Főleg, ha ilyen finom ajándékokat kapok :)