2010. október 23., szombat

Konyhai tippek

Új élet, új környezet. Előkerült a kedvenc témám, a lakberendezés. A konyha fontos terep, hiszen napi használatban van. Már évek óta utáltam a két román könyvespolcot, ami immár szerintem 15 éve ott van. Kidobhatatlan volt, hiába terveztem én 8 azaz nyolc különféle bútort a helyére. Minden ötletemre nem volt a válasz, jó az így. Jó persze, mert mindent be lehetett oda vágni és nem kellett pénzt kiadni újabb darabra. Ex utált bármire is költeni, ami örömöt okozott nekem.

De immár leráztam béklyóimat és jöhetett az új konyha. Félúton tartok a konyha projekt dolgában, de december elejére készen lesz. Barátkoznom kell egy vadonatúj rémmel.... a mosogatógéppel. Még nincs itt, de már megrendelve és szokni kell, hogy a körmömről nem pattog le két nap után az extrakemény lakk, mert nem ázik állandóan vízben. Puccos lesz, dögös, nekemvaló :)
Még félkészek vagyunk, de már van then... and now : ) Íme:


1 megjegyzés:

Blue írta...

Csak úgy megjegyezném.... már egyáltalán nem így néz ki az új konyha se. Még újabb :))