2010. október 22., péntek

Kissé késve...

... de törve nem!
Hahóóó... újra itt! Hiányzott már a mágikus tintahalam, viszket az ujjam, grafománságom ki kell élnem valahol.
Loveboxon most abbahagytam egy időre a naplózást. Nincs kedvem az egész Loveboxhoz. A Blue Boxhoz már annál inkább :)
Sok minden történt. A mínusz egy fő továbbra is megmarad, de gazdagodtam három hírességgel. Lajos Fülöp, Ferenc Ferdinánd és Mária Lujza. Róluk majd később még bővebben.

Elhatározás is született ma, a következő időszakban környezet váltásra lesz szükségünk. Vagy egy nagy terasszal rendelkező lakásba vagy pedig egy zsebkendőnyi kerttel rendelkező házba költözünk. Muszáj... mert kutyát akarok venni. Már amennyiben a westie kutyának számít, és nem játékszernek.
Ma az irodában Morzsi várt. Főnök korábban jött mint én, kutyát bezárta és elment tárgyalni. Amikor én gyanútlanul érkeztem, Morzsi két lábra állva, hatalmas lelkesedéssel és sírdogálással várt. Na, kutya se örült még ennyire nekem : )
De annyira a sarkamban loholt, és amikor az íróasztalomhoz ültem és dolgozni akartam, akkor is úgy helyezkedett, hogy hozzámérhessen... na, akkor megszületett az elhatározás.
Már csak Andrással kell csatát vívnom, mert ő macska párti. De azért én el tudom őt képzelni pórázzal - és a póráz végén kutyával - a kezében.



Majd meglátjuk !!!

Nincsenek megjegyzések: