2008. december 3., szerda

Barna angyal


A miskolci Szépasszony szerint igenis létezik barna angyal. Nem csak szőke lehet és ártatlan kékszemű (csak csendben tenném hozzá, hogy ő viszont nem elég, hogy szőke, nem elég, hogy kékszemű, de egy angyal!). Ezt az állítását bebizonyítandó kaptam tőle egy barna copfos angyalkát. Kissé magamra ismertem benne, nekem is pont így állnak itthon a copfjaim. Főleg akkor, ha senki sem lát, illetve csak a Kedves :) Ő olyankor még neki is állhat ráncigálni a copfokat. Igen, igen... akár az oviban :)
Tehát itt az angyalka. Duci, barna, copfos.
Báááár.... azért ilyen krumpliorrom mégsincs :)

Mellesleg látható, hogy milyen marcona katonák szomszédságában van ez a kisangyal :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szóval van vacskorod? :-))

Blue írta...

A kedves Névtelen nem varkocsra gondolt véletlenül? :)

Kataklizma írta...

De bájos ez az angyal is :)
majd én is befotózom amit a jézuska hozott a szőkétől nekem! :)