2008. december 2., kedd

Filléres emlékeim


Elmondanám szívesen, hogy ma milyen programom volt a Castro Bistro-ban, de nem mondom el, mert az én SzőkeBarátnőm rögtön rájönne bizonyos dolgokra, de nem jöhet még rá!!!! :)

Helyette inkább előszedem a kedvenc témám az utazásaimat. Nem pont ide tartozik szorosan, de szombaton középiskolai osztályos csajtalálkozóm volt. És mit ad isten, rögtön rátértek a témára, hogy látják az iwiw fotóimon, hogy mekkora utazó vagyok. Persze jött a kérdés: kivel szoktam utazni. A sóvár arcok láttán rögtön közöltem, hogy a tavaszra tervezett londoni utamra még nincs partnerem :) Ajánlatokat már kaptam :)

Baromi kellemetlen, de ebben az évben nem jártam még Londonban. Pedig tavaly a nagybetegség évében is elevett oda a fene. Most mondjátok meg... kibírhatatlan.

Tehát ott tartottunk, hogy nézegettem a fotóimat és azt tapasztaltam, hogy vannak Londonban bizonyos helyek, ahol minden alkalommal készül fotóm, így látva a növekvő-csökkenő súlyfeleslegemet :) Ilyen hely például a British Museum egy szerencsés szobra, akivel folyamatos randevúm van, ha éppen ott járok. Igen, ő a Húsvét szigeteki totem. A kar nélküli. Mert ha lenne neki, akkor már előre nyújtaná.... aztán lehet, hogy csak kapnék egy nagy tockost a fejemre, hogy hol a francban voltam, hogy idén nem látogattam meg. Van még egy hülye babonám. A National Gallery-ben mindig megígérem egy festménynek, hogy nemsokára jövök. Pedig tavaly novemberben is ígéretet tettem. De lehet, hogy pikkel rám, mert őszintén be kell valljam, hogy tavaly novemberben elaludtam a Nat.Gal-ben :) Vasárnap volt, fáradt voltam... és olyan baromi kényelmes a bőrpamlag a lounge-ban :)

Meg aztán az is bosszant, hogy kihagytam a Camdeni bolhapiacot. Illetve a piacot nem hagytam ki, de egy-két isteni vételt igen :(
Ezért nincs nekem londoni Burberry bőrkabátom, csak egy notting hill-i Adler :)

Emlékszem a tavalyi utazópartnerem - fiam - nem értette, hogy a British Museumnál levő shopban miért válogattam 20 percig a miniatűr agyagkatonákat. Mert szerinte mind egyforma. Hát egy fenéket... mindnek más volt arca, a festése, a tartása. Én láttam !!

Szerintetek nem? :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök, hogy újra olvashattalak! :-)))

Kataklizma írta...

Szerintem is :) Én ugyanigy voltam a nektek szánt kis Buddhaszobrocskákkal Lillafüreden... :- )

Blue írta...

Várjál, várjál Katicám !! Még ő is sorrakerül nemsokára :)