2008. december 4., csütörtök

HűtőmÁGNES

Egy utazó előszeretettel válogat külföldön a giccses ajándéktárgyak között.
Egy időben én is így jártam, hűtőmágnesgyűjtő voltam. Sajnos csak a vége felé jöttem rá arra, hogy olyan típusokat szerezzek be, ami az adott hely hangulatát árasztja.
Mert korábban mindenféle hülyeséget vettem, félbetört élethű csokoládémágnes, borosüvegmágnes, velenceikisgondolás mágnes, hasonlók.

De ezekre nézve valami jó mindig eszembejut. Dublinban a Davy Byrnes Pub, vagy egy @msterdami netcafe, de imádtam Caorle-t is. Caorle egy kis városka az olasz tengerparton, igazi lido hangulattal. De volt Caorle-nak egy óváros része is, ferde tornyocskával és olyan szűk utcával, hogy egy vállasabb fickó már nehezebben fért el. Az óvárosban volt a kikötő, ahová hajnalban érkeztek a halászok és pakolták jégre az egzotikusabbnál egzotikusabb halakat.
Mikor is voltam Caorle-ban...? Kb. 6 éve? Ajánlom mindenkinek jó szívvel.
Amikor hazajöttünk Caorle-ból, felfedeztem pár hónapra rá, hogy van egy honlapja a városnak és egy webcamera is működik. Hónapokig azt néztem óráról órára, hogy mik történnek a tengerparon :)


Nincsenek megjegyzések: