2012. december 29., szombat

Szombat, de mégsem az

Ezzel a karácsony és szilveszter közötti pár nappal az a baj, hogy elvesztem az időérzékem és fogalmam sincs, hogy hét eleje van vagy közepe, szombat vagy szerda.
Ma állítólag szombat (naptár szerint), de ezt nem érzem egyelőre.
Tegnap, amikor este 7-kor jöttem haza, a villamosról láttam, hogy tündérfények világítanak a Fő téren. Na persze, ilyenkor jégpálya van, meg forralt bor. 4 éve szabadtéri mozi is volt, egyedül én ültem a padon és még jó, hogy a Love Actually ment a vásznon. Ültem ott 10 percig, cikis bevallani, hogy bőgtem, na vajon a film miatt vagy az éppen darabjaira hulló házasságom miatt (igaz ez utóbbit akkor még nem tudtam konkrétan, csak mogorva jelek voltak).
Gyorsan végig is pörgettem tegnap a villamoson magamban az elkövetkezendő napokat és rájöttem, hogy a szombat nem jó, de vasárnap délután, sötétedés után lejövök ide és fotózni akarok. Végre meg kellene már tanulnom normálisan fotózni.
Na, megvan a vasárnapi elfoglaltság is :) Hétfőn meg dolgozni kell :(

Elhatároztam, hogy a karácsonyi szünetet olvasással fogom tölteni, betáraztam könyvekkel, de őszintén: eddig alig tudtam valamit olvasni, mindig társadalmi élet volt :)

Holnap 5 körül irány az óbudai Fő tér, hajrá fotózzunk ! :))

Van forralt bor is :))

Nincsenek megjegyzések: