2012. október 28., vasárnap

Mozi

Álmodtam. Illetve nem is... inkább képzelődgettem alfa állapotban.  Vagy mégsem alfában, hanem totál éberen.
Ha 18 évesen megkérdezte volna a sors tőlem: akarod tudni, hogy mik történnek veled életed bizonyos időszakaiban? Nem tudom mi lett volna a válaszom. De amilyen bevállalós kis 18-as voltam, szerintem rábólintok.
Ha arra gondolok hogy elsőnek 51 évesen mutatott volna meg... hát ott halok meg a röhögéstől. Kigömbölyödött szőke szingli. 
Aztán amikor már kellőképpen kiröhögtem volna magam, kényelmesen elhelyezkedem mint a moziban és várom a stációkat.
Na lássuk a 27 éves Ágnest. Nocsak.... már elvált? Hol a nagy szerelem (ami 18 évesen még megvolt és úgy tűnt házasság lesz belőle). És mi az a gyerek ott a karján? Kisfia született? Második férj? Megdicsérlek, jól nézel ki. Hosszú barna hajat meghagytad, megdicsérlek :)

Vágás és jön a 40 éves Ágnes. Nahát... de egy dagadt lett belőled 18 évesen xs méretet hordtam és orvoshoz vittek, hogy étvágyam legyen. Nem, anorexiás nem voltam, csak egy nyúlánk kis sovány fiatal. 40 évesen pedig...? Egy 40 szálas sárga rózsacsokor a kezedben.... hallod-e, gavallér férjed van! Ezek szerint jó a házasság, érdemes lesz 40 évesnek lennem?  De azért majd jobban odafigyelek, nem hízom el. Ráadásul mi ez a rézvörös haj? :)

Hééé... 45 évesen miért bőgsz ennyire? Micsoda?? Rákod van? Afenébe... meg fogsz halni? Akkor nem is akarok ennyi idős lenni, illetve mit csináljak, hogy mire 45 leszek ne legyek rákos? Mit csináltál rosszul Ágnes? És mi ez az érzéketlen férj az oldaladon? 5 éve még boldognak láttalak. 40 voltál, kocsit kaptál ajándékba.... mii?? ja, hogy te fizetted, az volt az ajándék? Na, szép férjed van! Meg rákod is. Lapozzunk gyorsan, hogy túl legyek a rémálmom és lássam a filmet tovább. Ja, de miért aggódom? Láttam egy gyors vágóképet a mostani állapotodról és látszólag túlélted....

51 vagy megint látom. 5-6 éve nagyon tré módon néztél ki, most megdicsérlek, összekaptad magad.. Élvezed amit kell, kihasználod a lehetőségeidet, idődet, vonzerődet.

Na jó... ez a mozizás hülyeség. 18 évesen fel sem fogtam volna az egészet.

Álmodtam.
Vagy képzeltem?

Nincsenek megjegyzések: