2012. május 17., csütörtök

A jó...

... kurvaanyját a Görögzitának is! Ma olvastam, hogy gyerekei apjával már nem él együtt.
Ahhoz volt pofája annak idején, hogy elcsábítsa ezt a nős, gyerekes embert. Most meg kihűlt és ennyi. De azért tönkretett egy családot, egy feleséget, a gyerek lelkébe is beletaposott. Mint majd most a sajátjaiba.
Továbbá szeretettel ugyanezt üzenném Pircsinek is, hogy neki is a jókurvaanyját.
Neki is volt pofája szétrobbantani a családomat. De annyira kimosta ennek a szerencsétlen férfinak az agyát, hogy engem rákbetegen hagyjon itt, és még gyalázzon is. A gyerekével - a "vérszerinti kötelékkel", ahogy ő fogalmazta - a mai napig nem találja a hangot, de szerintem nem is akarja. Mármint 'apuka".
Múlt hetekben is megírtam neki, hogy a gyerek orvosi vizsgálatokra szorul, mert valami gond lesz... tegnap is megírtam, hogy megvolt a radiológiai vizsgálat, de szarik rá.

Szóval nektek nők, akik szétbarmoljátok egy család életét, hát a jókurvaanyátok és egy idő után legyen kiégett szar életetek. Mindenki kapja azt, amit a másik embernek okoz.

További szép estét mindenkinek :) Köszönöm, én jól vagyok :))

Nincsenek megjegyzések: