2012. január 26., csütörtök

In memoriam

Szép volt. Nagyon szép. 2007-ben került a családba ez a gyönyörű turmalin lila BMW coupe. Exférj vette. Sokat tépelődött rajta, elmentünk egyszer, megnézte, gondolkodott. 
Gondolkodott, hogy egyáltalán elmenjen-e még egyszer. Rábeszéltem, elmentünk.
Megvette. Egy időben volt ez körülbelül a rákos daganatom felismerésével.
Gyógyulási folyamatomhoz tartozott, hogy sokat menjek, kiránduljak, élvezzem az életet. Ez a szép autó elvitt sok helyre. Szerettem, bár soha nem vezethettem, mert "hülye vagyok én mindenhez" (by ex).
Ma hallottam a hírt, hogy nincs többé.
Ex összetörte és roncsként eladásra kerül. A "drágasága". Jobban szerette mindenkinél. Megkockáztatom, hogy a gyerekénél is.
Semmi sem örök. A tárgyak elhasználódnak, tönkremennek.
Mint ahogy az emberi kapcsolatok is.

A kocsit sajnálom....  mást nem.



 

3 megjegyzés:

Eliza írta...

http://youtu.be/SFz26RhIqbU

Blue írta...

Köszönöm :) Imádom!

Eliza írta...

szívesen, én is :)))