2012. január 4., szerda

Csodaországom

Ma Alice csodaországában jártam. Illetve valami nagyon hasonlóban. Újlipótvárosban, a Csanády utcában van egy bolt. Nem tudom meghatározni, hogy milyen bolt. Virágbolt? Mert örökzöld virág van a bolt portáljánál.... de nem, mert bent egy szál virág sincs. Viszont van mindenféle szépség, dísz, felesleges csecse-becse. Csak, hogy jobban érezd magad tőle.  Sokszor elmentem már a bolt előtt, de eszembe sem jutott benézni. Kicsit félelmetes volt a dekor mindig. Tényleg olyan, mint Alice csodaországa. Szőrösfülű kerámianyulak, de nem egy vagy kettő, hanem legalább húsz, húsvét tájékán. Most télen tele volt a bolt elején levő asztal randábbnál randább kertitörpékkel :) De mégis van benne valami extra...
De ma megálltam, talán a Sale felirat miatt.... nem tudom. 
Kezembe fogtam egy babát... rögtön beleszerettem a mosolyába és elneveztem ott helyben rögtön Peternek. Nem, nem Péternek, hanem Peternek.
A lenti képet már régebben betettem gyűjteményembe... mert tetszett.

No, hát Peter is hasonlófajta.  De lehet, hogy mégse, csak a piros sipkája és piros cipője miatt hasonlítom?
Nem tudom.... lehet, hogy Peternek kellene egy társ, olyan egyedül van :) Vagy én legyek a párja ?
Kicsit megijedtem.... hatalmas képgyűjteményem van, design mappa.... ha előbb-utóbb majdnem minden képem hasonmására rátalálok és beszerzem.... akkor be kell költöznöm egy Műcsarnok méretű épületbe :)

2 megjegyzés:

Eliza írta...

Örülök, hogy még megvan az a bolt, mikor Újlipótvárosban laktam, a 76-os trolihoz kerülve direkt kitérőt tettem bámészkodni előtte.:)

Blue írta...

Ez egy éve nyílt, Casa Provanza a neve, erre gondolsz? :)
Ez egy tündérország.