2011. október 6., csütörtök

Október 7.

Ha október 7., akkor az Katica születésnapja. Nem is értem, hogy a naptárban miért nincs ez piros betűssel jelölve, és miért nem általános munkaszüneti nap.
Na jó... Katicának ez a nap munkaszünet, mert áldott jó ember főnöke elengedte szabadságra, hogy Katica holnap otthon játszhasson. 
Megkérdeztem, hogy mi is lesz a program. Felfelé köp és alá áll.
Na jó... mindenki máshogy ünnepli a születésnapját, ez is egy módja :)

Édes Drága Katicám!! Beléd ezer ember bölcsessége szorult.  Müller Péter és Coelho kutyafasza hozzád képest. Meg is lepődöm időnként, hogy nekem szóló okosságaidat tényleg te írtad??
És tényleg te! :))

Szóval: istenéltessen és boldogszületésnapot meg ilyesmi. Ami ilyenkor szokott.

Nekem az októberhét egyértelműen TE vagy! Sokat-sokat gondolok majd rád ezen a napon :)
(vajon sikerül-e időben elszaladni a köpés elől?)

Szeretlek!

2 megjegyzés:

Kataklizma írta...

Eddig 2-1 az köpés javára ! :DDD

KÖSZÖNÖM! :)) ÉN is nagyon szeretlek :))) Sőt ias vedo sőt de plááne :)))

CSEN írta...

Á, nem kell szaladni, csak ugorjál ki alóla fürgén... sok szeretettel javasolja, s köszönt: csen