2011. október 5., szerda

Nászfrász

Katica/Kataklizma barátnőm kezét megkérték. Ez meg ugye együtt jár azzal,hogy esküvő is lesz. Előbb vagy utóbb. Azóta megy a készülődés, tervezgetés. Katica már teleírt szerintem 237 spirálfüzetet a tervekkel. Még nem rendezte kiadás alá, de szerintem jó kis mintaanyag lenne házasulandók számára.
A fő csapás a textil volt... vagyis a ruha. Ezer darabról beszéltem le szerintem, és a végén biztos, hogy nagyon utált :)  Nem akartam, hogy pamut hálóingben menjen férjhez és azt sem, hogy Vitéz Rétcsattogósi Ibituba Nagyasszonyként nagyon magyarosch menyasszony legyen.
De megvan a helyes irány, és már a ruha is.
.... és jön az amerikai filmeken nevelkedett vihogó lánysereg.... no mi is kell még? Kell ugye új,  kell valami kék, kell valami kölcsön és kell valami mittoménmi (by Katica). Felvilágosítottam, hogy az a mittoménmi a régi :)
Az új-régi megvan, a kéken is tudunk gondolkodni, de a kölcsön. No, az mi legyen?
Megkérdeztem, mire Katica kapásból rávágta:

- 200eFt hitel. No, megvan a kölcsön is.

Már csak a kéken kell gondolkodni. Kár, hogy már nincs kék papír húszas... belegyűrhetnénk a dekoltázsába. Elvégre kék....  :)

3 megjegyzés:

Kataklizma írta...

:DDD
ettől kölcsönebb már nem is lehetne. :)

Kataklizma írta...

ja és nem is utáltalak, bár nem értettem miért rázod mindenre a fejed és mi bajod a kékvirágmintás hálóingemmel. :DDD

Blue írta...

Szerintem a lagzi után összegyűjthetnénk az általad kiválasztott állítólagos "esküvői ruhákat" és szemlézni lehetne belőlük.
Végül is Katalin hercegné ruháját is kiállították a nász után.