2011. szeptember 7., szerda

Zavarba ejtő

Van egy dolog, amibe mindig belefutok :)
Nem tagadom, nincs mit szégyellnem rajta, pár éve rákot diagnosztizáltak nálam. Aki esetleg tudja, hogy beteg voltam, de részleteket nem, és esetleg félve rákérdez, annak igen, megerősítem, valóban rákkal operáltak.
... és innen szinte mindig ugyanaz következik :)) Általában nem merik megkérdezni, hogy melyik szervem is volt daganatos, de látom a velem szemben álló ember arcát, szemét. 10-ből 9-szer lejjebb csúszik az arcomról és a dekoltázsom veszik szemügyre. Elgondolkodnak, hogy ez itt most vajon mellprotézis, vagy esetleg jó pár zoknival van kitömve. Hümmögve bólogatnak, és úgy tesznek, mint akik a földet nézik, de látom, hogy nem.... még mindig a mellrákon gondolkodnak, hogy is.... :))
 
Nem, nem melldaganatom volt, és a kérdés tárgya valódi, eredeti :)
Ma is belefutottam ebbe.... és már jókat mulatok rajta. Mert a mai nem merte továbbkérdezni, én meg nem mondtam.... most azon gondolkodhat, hogy vajon mi van a trikóm alatt :))
 

Nincsenek megjegyzések: