2011. szeptember 6., kedd

Keddi zebrám

Tavasz végén, még jobbmódubb koromban került be a szekrényembe ez az új szerzemény. Nem, nem vagyok Győzike show rajongó, de ez annyira jól mutatott a lábamon - még a mai napig is csinos a bokám benne - és az ára annyira kedvező volt - ajánlom ezt a cipődiszkontot mindenkinek! - hogy muszáj voltam befektetni ebbe az afrikai csodába :)
A nyár nem úgy hozta, hogy felvehettem volna, mivel szőrös a felülete és az esőben nem akartam megáztatni, a kánikulában meg nem akartam a lábamat belerohasztani.
Szóval a ma reggel kiválónak bizonyult az első alkalomhoz.

8-kor ki a kapun, egyenes tartás, ha már a sok vénember ott ácsorog a postánál a nyitásra várva, lássanak már valami jót is..... és elegánsan billegtem a 8 centis sarkakon. Kb. 10 lépés után fura hangja volt a jobb lábamnak. Kocogott. Próbáltam csámpás lenni, sarok oldalára lépni... kocogott. A zebránál - hehe... zebracipőben a zebrán kell átkelni - mivel piros volt, elegánsan megemeltem a lábam és megnéztem.... a kurvaanyját, máris hiányzott a flekk róla :(
Na nem baj.... napközben a cipész megcsinálta, és a flekk ára simán kiteszi majdnem az egész cipő árának kb. felét :)

Na mindegy.... a mai outfit cipőileg:

Zebrám

2 megjegyzés:

Kreatív konyha írta...

:) tényleg jól néz ki a cipő...

Blue írta...

Köszönöm :)
Cipőmániásoknak tudok ajánlani jó lelőhelyeket :)