2011. augusztus 16., kedd

Mániákus horoszkópikus

Nem ártana már leszoknom arról, hogy minden reggel a számítógép bekapcsolása után első dolgom a horoszkóp olvasása.  Két éve küldött valaki egy linket ezzel a horoszkóppal és elolvasása után jöttem rá, hogy jééé... ez mennyire passzol. Bár tudom, hogy nem szabad hinni az ilyesmiben, meg bárkire ráhúzhatóak a dolgok, de mégis. Elgondolkodtam rajta, többször visszaolvastam, megnéztem másét is, akit ismerek.... és stimmelt. Sorról sorra. Jó, nem minden nap volt hajszálpontos egyezés, de mondhatom, hogy 80 %-ban valós dolgokat írtak le.

Van napi, heti, havi, évi horoszkópjuk is.
Az eheti - mérleg - horoszkópot megint találónak érzem. Vagy inkább már nagyon be akarom beszélni magamnak?

"Meg kell tanulnod kimutatni a valódi érzéseidet, annál is inkább, mert nagyon vágysz már gyengédségre, figyelemre, szeretetre és odaadásra. Hamarosan meg is kapod, de idő kell ahhoz, hogy át tudd adni magadat az új érzelmeidnek, mert a szívedben még mindig őrzöd az elmúlt időszak keserű emlékeit. Ha türelmes vagy és tanulsz az eddigi kapcsolataid kudarcából, akkor bármelyik pillanatban megérkezhet életedbe a várva-várt, kölcsönösen megélt, igaz szerelem. Felejtsd el a sérelmeidet, még véletlenül se akarj bosszút állni a csalódásaid miatt. Hallgass a megérzéseidre, mert azok általában jól működnek."

Nem minden sorával értek maradéktalanul egyet, de van benne rám húzható. Valóban vágyom egy olyan kapcsolatra, ahol a másik fél végre nőnek, partnerének és embernek tekint! Nem egy robotnak, aki pattan minden szóra, és kiskutyaként hűségesen néz az őt rugdosó másikra. Neked eddig sajnos csak ez jutott. 

Bennem van az, hogy megnézzem a skorpió horoszkópot is. Naponta.
 
"Most, hogy szembesülsz tetteid következményeivel, megrázó lehet a felismerés, hogy valaki a múltadból nem is olyan gonosz, mint ahogyan azt eldöntötted róla. Ideje megtanulni bocsánatot kérni és begyógyítani végre a fájó sebeket. A bocsánatkérés nem arra való, hogy igazságot szolgáltasson a megbántott félnek, hanem arra, hogy helyreállítsa a szeretet légkörét. Érdektelen tehát, ki kéri a másik bocsánatát a megbántott fél, vagy pedig az, akit megbántottak. Ne felejtsd el, hogy hatalmas erő lakozik benned, ami használható jóra és rosszra egyaránt. Rajtad áll, mihez kezdesz az életeddel és rendkívüli képességeiddel." 

Szerintem ex-skorpió sosem fog bocsánatot kérni. Senkitől se.
Amikor pár éve engem mart, én tudtam bocsánatot kérni a pofonokért, a bántó szavakért. Bólogatott. De ő nem tette meg ugyanezt a gesztust felém, pedig ő sokkal nagyobbakat mart. Hazudott és ez már természetes is volt számára.
Nekem nem kell vele szeretett légkör már.... bár nem bántam volna egy tisztességes beszélő viszonyt... 22 év után.

Sokan mondják, hogy nem voltunk összeillő páros. 
Így utólag már hajlamos vagyok igazat adni nekik.
De akkor mi a fenét szerettem rajta 22 évig? Miért kínlódtam még utána hosszú hónapokig?

Megfejthetetlen a női lélek.... mint ahogy a horoszkópok igazságtartalma is.
(Képet kerestem ehhez a csillagképhez és kb. a huszadik kép két egymás mellét nyalogató pucér nő volt. Érdekes... a google-nak van képe ezt betenni a mérleg horoszkóp képkereséshez? Azért üzenném ám, hogy nem minden mérleg nő olyan!! ) :))

Nincsenek megjegyzések: