2011. augusztus 15., hétfő

House

Dr. House kivágta a rendelő ajtaját - személyesen! - és a nevem harsogta. 
Öt perccel ezelőtt már elment mellettem a folyosón, a szemembe nézett és bársonyos hangon halkan köszönt.
Alig tudtam mellette besurranni a rendelőbe, állt az ajtónyílásban, tartotta a kilincset. Éppenhogy letettem a táskám, már jött egy újabb utasítás: Na pattanjon az ágyra, nincs időm, megyek műteni.
Bazmeg, te késtél 20 percet - gondoltam magamban. Most meg mit sürgetsz?
Nehogy levegye a cipőjét, na mi lesz már? - hangzott House újabb kedvessége.
Miközben a hasam nyomkorászta a szemembe nézett és megkérdezte, hogy mikor is?
Már négy éve - világosítottam fel. 
Szóval akkor négy éve ismerem magát? - tűnődött House.
Korábban mindig elbűvölt, ahogy a nyakam alá nyúlt és segített felkelni. Most nem... a dög ! :)
Miközben lemásztam az ágyáról és megpróbáltam zilált ruházatomat rendbehozni, ő már a számítógépét bűvölte és beutalókat írt nekem. De azért odaszólt hátra sem fordulva: Jól néz ki, nehogy hízni merjen!
Melléültem és a mosolyogva mondtam, hogy dehogy merek, főleg ha ő tiltja.
Elmeséltem neki, hogy az onkológusa, hogy pattintott le, az orra alatt gúnyosan röhögött... tud ő mindent előre :) Hiszen megmondta.
Viszont kaptam ma tőle egy soronkívüli grátisz vérvételt tumormarkerre. Pedig ezt nem osztogatja.
Megkaptam a ct időpontomat is.
Megkérdeztem a végén, hogy mikor látom őt újra. Azt mondta, hogy ne kívánjam az ő látását... mert akkor biztos, hogy baj van.
Jobb, ha nem járok sűrűn oda. 
Kár... pedig mindig napokra felvillanyoz a vele való találkozás. Korábban utáltam a rendelőket, kórházakat. Nyomasztóak. De a TK valami különleges hely.
Mondom most... de majd ha ott ülök ct-n biztos máshogy gondolom :) 

Nincsenek megjegyzések: