2011. június 15., szerda

Elfelejtettem

Basszus!!! Elfelejtettem a tegnapot. Az utóbbi négy évben ez nem fordult velem elő. Június 14. mindig érdekes nap volt számomra. Bár a tegnapi napban is volt valami, mert olyan fura hangulatom támadt időnként. Korábban azt gondoltam, hogy ez a nap elfeledhetetlen lesz, és minden évben újra örömmel tölt el, hogy felébredhetek és nekikezdhetek a napnak. Amolyan születésnapféle.
Egy hónapja még arra gondoltam, hogy megírom annak a két hétnek az eseményeit majd idén, minden nap azt, ami akkor volt, akkor foglalkoztatott.
De... elfelejtettem. Ez most jó vagy rossz?
Végülis... az is csak egy olyan nap volt, mint a többi. Csak talán eseménydúsabb és meghatározta az életem hátralévő részét.
Elmúlt.
Minden el fog múlni nyomtalanul?

2 megjegyzés:

CSEN írta...

hálistenem.

belőlem pl. még nem múlt el nyomtalanul az a para, amivel vártam a mammográfia leletem.
tegnap jött, jó lett.

megint hálistenem.

Blue írta...

Örülök a leletednek!! De tényleg ! :)