2011. május 23., hétfő

Sale!

Bizony. Sale van. 
Az egész világ nem eladó, de a lakásom igen. 1989. őszén költöztünk ide. Nagyon lelakott lakás volt, sose hittem volna, hogy ebből lesz valami egyszer. Ami azt illeti, nagyon sok év kellett hozzá, hogy nézzen ki valahogy. Sóhergeci nem szeretett költeni semmire, azt hitte a csoda magától történik meg. A csoda miattam történt. És mióta egyedül szerepelek a tulajdoni lapon, tényleg csoda történt itt.
De most ez a csoda eladó.  
Eddig akárhány lakást megnéztem, mindig a szívfájdalom jött,hogy nem tudom itt hagyni ezt a lakást. Sajnáltam a beépített könyvespolcot, sóhergeci csinálta. Kb. 5 év könyörgés után. A gyönyörű egyedi hálószoba ajtómat sem tudtam volna elfelejteni.... nehezen készült el. De meggyógyultam. Most már könnyen kilépek innen, agyő múlt, a jövőm most kezdődik :)
Tehát... aki lakást akar, van eladóm ! :)
(Perverzeknek különösen ajánlott, mert a hálószobai csupatükör szekrényt itt hagyom!!) 

Nincsenek megjegyzések: