2011. május 20., péntek

Párbeszéd

Csütörtök este, konyha. Pirítóst vacsoráztunk. Én vajjal, a gyerek vajjal és fokhagymával. 
Közben beszélgetünk, már picit tervezgetünk. Most éppen a kutyát.
Gyerek: tényleg akarsz kutyát?
Én: tényleg.
Gyerek: én is.
Én: naugye!!! megmondtam :)
Gyerek: de én gyűröttpofájú angol bulldogot.
Én: egy francokat, westie lesz.
Gyerek: gyűröttpofájú!!
Én: nem baj... majd a westie megeszi reggelire a bamba gyűröttpofájúdat.
Gyerek: elfocizgatunk a kertben majd a gyűröttpofájúval, aztán véletlenül fejbe rúgjuk a westie-det.
Én: lezárom a szavazást: két kutya, dupla kutyaszar!
... ezen egy kicsit elgondolkodott, majd öt perc múlva.
Gyerek: de legalább egy pitbullt veszel nekem?
Én: anyádpicsája!! Aranyhalat kapsz!

 

2 megjegyzés:

Kataklizma írta...

Vegyél már a gyereknek angol bulldogot na!!!! :)

Lécci lécci lécccciiii!!

Blue írta...

Ne kampányolj!! Nem veszek! Westie-t veszek. Neki meg aranyhalakat vagy papagájt :)