2011. április 5., kedd

Móka és kacagás

Jól van, még ne temessetek azért! A lentebbi tények nem változtak, de kaptam fejmosást, hogy mi lenne, ha még lenne 40 csirkém és három gyerekem. Aha... akkor valószínűleg az nem én lennék, és már nem is lennének ilyesmi gondjaim. Vagy éppen mások. Mondjuk a csirketáp ára :)
A helyzet nem jobb, de megnyugtatok mindenkit, hogy nem fogok felállni az erkély korlátjára. Depressziós vagyok, ez van, ezen nem lehet segíteni lebaszásokkal.
Mellesleg meg megvédte WWE bajnoki övét Miz, elültettem az Alcsútdobozon lopott borostyánokat, na meg loptam is új hajtásokat az Eurocenter tövéből (míg a nyári gumit tették fel), ott már úgyis annyira elburjánzott, senkinek se fog feltűnni a hiány :)
Csizmák még mindig egy nagy kupacban a nappaliban, kerülgetem, de erőm-kedvem nincs hozzájuk. Ki kellene vágni az egészet a kukába, úgy ahogy van :)
Alváshiányom az katasztrófális. Éjjel 7 órát sikerült aludnom, de 77 óra is kevés lenne.
Holnap 5-kor aztán a gyönyör vár rám Ottó székében. Jó nagyra tát, szúr, zsibbad, próbatömés ki, végleges be, aztán még valami gyökeret is ki akar bányászni az ínyemből.... Jó szerencsét Ottó dr. :)
Holnap este 8-kor (ha bírom a fogorvos után) Tintahalak-Kerület budapest kupa meccs, hétfőtől szerdáig este 10 után Szex és New York.... mi kell még? :)
Csupa izgalom, móka és kacagás az életem.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csizmákat tilos kidobálni!

A szex és nyújorkon pedig kiválóan lehet elaludni kettő közti reklámnál :-) szigorúan kanapén.

csen

Blue írta...

Szigorúan kanapén nézem, mivel a hálószobai tévét elcsesztem!! De nem alszom el, iszom minden szavát, hátha okosabb vagy szebb leszek tőle :)

Fehérnyúl írta...

bameg, nekem meg nem engeditek, hogy leszbi legyek, mert az nem trendi. :):):)

Blue írta...

Azért nem engedjük Nyulam, mert akkor minket már dobsz, új csajok miatt. Mi már nem vagyunk kihívás :)
Mellesleg meg már nem divat a leszbikusság :))

Fehérnyúl írta...

Drága Ágnesem egyre vonzóbb vagy. Ottó miatt beszélni nem tudsz, most már beszerezhetnél egy szadista műkörmöst is, hogy írni se tudj!:):):)

Blue-m, dobjál egy privi e-mailt, hogy holnap hol és mikor? Nekem minden jó. Anyacárnő most itt van, de reggel kihajózik. Amoha meg azt mondta, hogy próbál csatlakozni, de ő most bébisintér lesz, nem tudja mikor ér fel Budapestre.