2011. április 21., csütörtök

Amikor az úrilányok kivonulnak Rétcsattogósra ...

A feladatot megkaptam, 500 szóban kell bejegyzést írnom a vasárnapi rétcsattogósi partiról, a budai úrilányok stílusában.
Akinek nem igazán tiszta a téma, a hely, az apropó, az Kataklizma és Fehérnyúl blogjaiból (itt lejjebb egy kissé... még, még... jobbra... na ott!!) tisztázhatja az előzményeket.
Tehát a szereplők: Északbudai úrilány (Ébé) és Délbudai úrilány (Débé).

Ébé készülődik reggel. Dresszkódra fittyet hány szokás szerint, amit ajánlanak az a) úgyse tetszik, b) nincs is már divatban, c) nem megy a gobleinmintás balerinacipőjéhez, d) azért se abban, mert ki akar tűnni a tömegből. Végre sikerült kiválasztani az outfitjét, ami egyaránt sznob angol színekből áll, részint meg kedvenc Amohának szánt "riszpekt" Svájc miatt. Nézi az órát, 9 óra, és harangoznak a templomban. Telefon megszólal, Débé megérkezett, lehet lecuccolni.

Ébé: Maga milyen pontos, mi van vett egy órát vagy nem hagyta a pasija aludni?
Débé: Lényegtelen, mit szőrözik, frissen vagyok borotválva intimileg.
Ébé: Hova üljek? Maga mellé? Áááá... a sofőrök egyedül ülnek általában.
Débé: Csakis hátra, mellettem csak 8 lábúak ülhetnek, magát meg úgy ismerem, hogy 120 lába van a cipői számát tekintve. Maga mellett meg ott van BÚ (bristolközeli úrilány).
Apró afféroktól eltekintve zökkenőmentes volt az út. Hogy a 8 lábú pók direkte volt-e vagy csak Ébé rémítgetésére, az most nem derült ki.  Vagy még az is lehet, hogy azért volt, hogy Débé mellett is üljön valaki. BÚ és Ébé között élénk csevej folyt. BÚ-val jó utazni, mert mindenre van orvossága, ötlete, csak lepkét ne mutasson neki senki.
A rétcsattogósi ranch elnyerte Ébé és Débé csodálatát. Minden volt, ami csak kell. 
Ébé: Milyen jól működik a klíma a ház szobájában! Hány fokra van beállítva, 10, 15? Az jó, mert a hidegben nem ráncosodik a bőr annyira, ha esetleg meg migrénünk lenne, jeget sem kell hozni.
Débé: Remélem hozta a nercbundáját, ma hányszor lesz átöltözés?
Ébé: Nem terveztem nagy bemutatót, de majd jön SZÚ (szarvasi úriasszony) és elkápráztat minket a jövő téli és tavaszi trenddel.
Débé: De nézze meg a házikisasszonyt! Milyen cuki a pettyes ruhácskája.
Ébé figymálva nézi és megjegyzi:
Ébé: Régi rongy, én hordtam még szűzlánykoromban, azóta már kinőttem. Mármint a ruhából és nem a szűzlánykorból :)
Ébé, Débé és baráti köre jót falatozott, finoman persze, kisujjat szigorúan eltartva, kalóriát nem számoltak kivételesen. A menü kiváló volt, meg is jegyezték, hogy ez lehet itt a Gundel melléküzemága.
Később elsétáltak 23 kilométert a ranch végébe, de a lovászfiúk sajnos szabadságon voltak éppen és ló sem volt a közelben.
SzÚ elmesélte kalandját egy pórnéppel, történetesen egy kéményt tisztogató mesteremberrel volt afférja. Finoman és nőiesen nevetgéltünk, na hát.... ezek az egyszerű emberek, de sebaj, arra jók, hogy a kéményt tisztogassák.
Később fotózáson vettek részt, egy híres kalapos műveit próbálták fel, valószínűleg a következő havi Vogue-ban már láthatóak a modellek.
Készült még egy Soo You's Boo Dee sorozat is, kérdéses, hogy melyik lapban fognak a képek megjelenni.
De sajnos eltelt az idő, és menni kellett, Ébének még körmöt kellett reszelnie otthon, Débé meg a pihéket akarta számolni a tollpárnájában, ezért körbecsókoltak mindenkit, majd beültek az ezüst limoba és irány az országút.
Menet közben még egy sminkigazítást beterveztek, ezért egy kamionokkal sűrűn telerakott benzinkút mellett megálltak. Ébé és Bú elsétált a mosdó felé - mert a lányok párosan járnak, az úrilányok meg főleg - Débé meg ki tudja mit csinált, ez nem bizonyított még :)
Ébé: Nem akar egy fotót, hogy bizonyítsuk, hogy itt is jártunk?
Débé: Már akartam kérni, mivel ha nem venné észre direkt az aranyesőszínű kabátomat vettem fel, és eddig egy árva nyűves aranyesőt nem keresett nekem. Már kezdtem azt hinni, hogy komolyan hisztis leszek a végére.
Ébé: Ne nyafogjon, a kamionparkoló összes aranyesőjébe befekszem magával ha akarja.
Débé:Várjon már! Ez most aranyeső vagy aranyvessző? Mert nem mindegy ám, hogy mibe fekszem :)
Ébé: Ne vágjon fel a tavalyi kiskabátjával ! Inkább meséljen, hogy miért van a fekete bőringe hátuljában gömb alakú benyomódás. Megtámadták az ufók vagy az unicumgyárban feküdt le aludni?

.... és ezzel szépen elévődtek Budapestig.

Köszönet a részvételért Gyöngyinek, Amohának, Katicának, Ildikónak és Istvánnak, Csennek és PK-nak ééééééééés.... itt ragadnám meg az alkalmat, hogy köszönetet mondjak Zolinak az isteni kézimunkájáért!
Jól van na... a briósra és a pogácsára gondoltam :)

8 megjegyzés:

Fehérnyúl írta...

Jajj, ez isteni :):):)

Az unicumos megjegyzésen úrilányosan átsiklottam. Kérem, ne éljen vissza a jól értesültségével. :):):) (DéBé)

Blue írta...

Egy csillámos L'Oreal körömlakkban lefogadtam volna, hogy pont az unicomos témát fogja kommentelni :)

Fehérnyúl írta...

Maga nyert. Megkapja, de csak akkor, ha kipingálja vele a körmeit. :):):)

Blue írta...

Azt elfelejtettem mondani, hogy 10 ujjam van, és a trend szerint mindet másra kell festeni :)
No? Bevállalja?

Kataklizma írta...

Hátkérem, én mint a rétcsattogósi asszonykórus vezetője kikérem magamnak, hogy illusztris vendégeim megjegyzést sem tettek a kulturált toelettben elhelyezett óvszer-rágógumi- és tamponautomatáról. :))
Egyébként kedves Ébé vagy Débé.. valaki itthagyta a csipkésbugyiját :))))

Kataklizma írta...

ja és sejtésem szerint ez a pöttyös ruha olyan főszerepet kapott, hogy illő volna illusztrálni... :)

Blue írta...

Kedves Háziasszony! Én bugyiban mentem és ugyanabban jöttem haza, szóval a nagy kavarodásban nem én voltam a feledékeny :)
Remélem az automaták fel voltak címkézve, mert furán viselkedett egynémely férfiember :)

Fehérnyúl írta...

Én meg bugyiról nem nyilatkozom... :):):)