2011. március 27., vasárnap

Az első

Eljött az az idő, amikor új életet kellett kezdenem. Ez meg persze azzal jár, hogy némileg megváltoztatom a környezetem.  Hiszen megújulás van. 
Augusztus 24-én kezdődött számomra egy másik világ. Gyors voltam, mert 10 nap kellett hozzá, és a nappali más arcát mutatta. Első lépésem a nagy Köln kanapé áthúzása volt. Persze a szín sem volt kérdéses, hiszen az újrakezdés színe a fehér. Ráadásul mindig is bútorálmom volt a nagy svéd áruház Strömstrand nevű hófehér sarokbútora. Levehető huzattal. Évekig vágytam rá, persze a "család kerékkötője" nem járult hozzá. Eleinte azzal jött, hogy túl drága. Aztán amikor már elérhető közelségbe kerültem hozzá, akkor az volt a kifogás, hogy túl nagy, nem fér ide. Mire megvolt a rávaló, és pontosan kimértem, hogy befér, eljött az az időszak, hogy már nem volt ilyen garnitúra a katalógusban. De én meg be voltam indulva, és nagyon akartam új bútort. A régivel 15 évet éltünk együtt és már nagyon leszanáltuk. Ezt a Köln kanapét találtam a svéd csoda helyett. Nagy választék nem volt, de mindenképpen ilyen sarokmegoldást akartam. Isteni dolog pont a sarokba bekuckózni és olvasni.
Tehát jött Köln. Utólag derült ki, hogy a "kerékkötő" mindig is utálta a színét, bár akkoriban és utána még nagyon sok évig nem mondta.
Tehát új élet, új kanapé. Illetve kárpitos. Jött, felmérte, két sporttáska szövetmintát borított ki, de vissza is lapátoltam, hogy csak fehérben gondolkodunk. Mutatott egy 20x20 centiset, amit elfogadtam. Aztán másnaptól viszont rágtam a körmöm, hogy istenem... bazi ronda lesz.
Szerencsémre nem vitték el, itt helyben kárpitozták. Reggel 9-től délután 5-ig.
Nekiálltam párnát varrni és este 10-kor új szobában ültem le. Nem lett bazi ronda :)
"Kerékkötő" (akkor még járt ide) a következő hétvégén tágra nyílt szemekkel simogatta és azt hitte, hogy bőrkanapé :) Nagyon jól sikerült végül is.
Az első lépés az új élet felé.



Nincsenek megjegyzések: