2010. január 3., vasárnap

Témaválasztás

Egyik legkedvesebb barátnőm azt ajánlotta, hogy írjak lakberendezésről. Szerintem erről nem sokat tudok, én csak ösztönösen lakberendezek. Bár az is igaz, hogy folyamatosan a deko tv és a zone club lakberendezési műsorai mennek nálunk, szóval valami közöm csak van az egészhez.
Először a bbc-n láttam talán a két angol lakberendezőt - akikről azóta se tudom valójában, hogy melegek-e vagy se, bár tök mindegy - akik elég érdekes módon és nagyon ízlésesen lakberendeznek. Aztán terjedt a műsor, most már elég sok helyen láthatóan. Ők a két skót, a zsenik, Colin McAllister és Justin Ryan ( http://colinandjustin.tv/gallery.php?id=18 )
Aztán jöttek a többiek, a kétméteres kanadai nő, Candice Olson. A műsora idétlen, de jó tippjei vannak. ( http://www.divinedesign.tv/master.asp )
De számtalan ilyen van még, sorolhatnám ezerrel.
Lényeg, hogy csinálj valamit, változtass.
Nálam változások vannak. Gyökeresek, szóval minden szöget át kell forgatni. Igyekszem is.

Megmutatok néhány dolgot, hogy én, hogy és miért csináltam úgy, ahogy van.

Ez a naptárlap például kedvencem. Az előszoba falán függ, és reggeli készülődés közben nagyon sokáig tudom nézni. Minden lapja más színű, más témájú. Fotós: Guido Cecere.
Január a fehérség, az újrakezdés.

Na.... kezdjünk neki!

Nincsenek megjegyzések: