2009. január 20., kedd

Szolgálati közlemény

A blogíró időnként válaszol ám a kommentekre, remélem észre veszítek a hozzászólásaitok alatt :) De most extra módon is. Bár először is megköszönném, hogy kitartóan olvastok!

Névtelen ****-nak üzenem, hogy kíváncsi vagyok az írásaira, és írjon csak, mert állandó olvasója leszek. Szerettem a stílusát - azok az autó vásárlásos történetek!! - olvasni már a leveleiben is!

Drága ViziTalaApu ! Én téged még melegítőben és széldzsekiben is beeresztenélek a vitorlásbálba, ki volt az a barom, aki ki mert onnan tiltani? Na add meg a számát, és én lerendezem!

Kataklizma Szívecském.... tudod, hogy én is szeretlek téged :)

Jancsi!! Fel a kantáros nadrágoddal és irány az erdő.... kellene már valamit cselekedni is, nem gondolod? :)

.... és van ám még egy, aki csak olvas és nem kommentel, de tudom ám, hogy olvas, mert néha szóvá tesz. Ugye Szöszikém? :)

Nincsenek megjegyzések: