2008. november 9., vasárnap

Energia

Ha már ennyire lerobbant vagyok - mindig valami rejtett baj derül ki - gondoltam most kellene élni a lehetőséggel, hogy meglátogassuk az Attila dombot. Bár azt is tudom, hogy egy kezelés nem kezelés... de meg kell nézni. Hátha :)
Tápiószentmárton szélén van a Kincsem Lovaspark. Arról híres, hogy itt nevelkedett a csodaló: Kincsem. Meg arról is, hogy régen szovjet katonai reptér volt itt. Meg arról is, hogy állítólag itt - errefelé - állt Attila - a hun - fapalotája. Meg még arról is, hogy itt az Attila dombon rendkivüli energiák sugároznak a földből. Sok gyógyult hálaimát rebegett már ennek a helynek. Olvastam egy blogban - igazságtartalmát nem garantálom - hogy valaki itt feküdt több alkalommal is, és begöndörödött a haja. Na ez jó... ingyen dauer :))

A helyet megtaláltuk, elég kopár hely. Kis elkerített rész az őshonos állatoknak. Amit először megláttam az 4 rusnya, lepukkant strucc volt. Mint őshonos állat. :)) Aztán újabb röhögéshullám: Attila bronz mellszobra, körbekerítve egy nemzeti színű szalaggal. Ez mind szép... de a Trianon felirat rajta már hányinger volt :( Muszáj ezt?

Szóval energia. Igyekeztem rákoncentrálni, hogy a bajaim nem bajok többé. Nem éreztem semmi extrát, amit az ismertetőben felsoroltak.

Viszont a vaddisznók baromira kedvesek voltak, ahogy röfögve és csámcsogva ebédeltek. Mint ahogy egy őshonos állathoz illik :)


A mellékelt fotón az igazi magyar, autentikus, őshonos strucc látható Tápiószentmártonból :)

Nincsenek megjegyzések: