2011. november 12., szombat

Charm

Minden kirakós összeáll előbb-utóbb.  Keresgélem, rakosgatok, illesztgetem, rátalálok,  komplett lesz :)
Jó ideje keresek már lámpákat a hálószobába. Jelenleg két lámpával működök az én  oldalamon. A másik oldal most üres, nem használja senki, ahogy a lámpát se.
Nálam meg van egy égnek meredő, régi, semmire se jó, meg egy ágytámlára csíptetős éles fényű, olvasós. Már Hollandiában kinéztem gyönyörű fazonokat, amire esélyem se volt, mert részben nem fért volna a bőröndömbe, részben meg nem fért bele a keretembe.
Itthon hasonló a helyzet, igaz itt már beférne a "bőröndömbe", de a keretbe még mindig nem.
A kék-sárga áruházban már kinéztem egyet, de mégsem éreztem, hogy le kell emelnem a polcról. Nyögvenyelős volt.
Tegnap viszont benéztem egy barkácsáruházba ragasztópisztoly betétért (na ez is jó, rögtön leemeltem egy 125 grammost, néztem balra, megláttam egy 250 grammost jobb áron, aztán még balrább néztem és még a kosár is kiesett kezemből olyan gyorsan tettem vissza a 250 grammost az egy kilósért cserébe, most aztán ragaszt éjjel-nappal!)
Gondoltam végigfutok a lámparészlegen is.... ééééés.... ott volt valami, ami nem volt olyan átütő, de miután körbementem ismét ott kötöttem ki előtte. Fehérbúrás, amilyet akartam... kecses, amilyet akartam....  lehet mellette olvasni, amilyet akartam.
Philips Massive Charm Hotel. Még a neve is illik hozzám.  
De.... csak egy darab volt belőle. A  kiállítási darab. Nem kedvencem az utolsót megvásárolni, viszont kimosolyogtam egy jelentős árkedvezményt :)
De! A hálószobába az ágy két oldalára egy-egy darab kell. Az óbudai barkácsban megmondták, hogy melyik áruházban van még egy darab.
Na, ma délután elmentem érte. Ott is kimosolyogtam ugyanazt a kedvezményt. Így egy picivel lett drágább a két darab, mint a kéksárga áruházas, fekete búrás, komor egy darab lett volna.

Charm.... szép. Olyan fénye van, hogy vakít szinte a könyv lapja :)

Összeállt a kép :) Alakul. Már csak egy excenter csiszoló kell és nekiállhatok a barokk éjjeliszekrények felújításának is.
Hátha hoz egyet a jézuska karácsonyra :))

Az élet nem áll meg... bármi is történt sajnos.



Nincsenek megjegyzések: